مسئولین مطالبه به حق شورای شهر قشم را مورد توجه قرار دهند

امام جمعه شهرستان قشم گفت: حل مشکل صدور اسناد بافت قدیم شهر قشم و تخصیص زمین به جوانان مطالبه به حق شورای اسلامی شهر قشم است که باید مورد توجه مسئولین مربوطه قرار بگیرد.

امام جمعه شهرستان قشم گفت: حل مشکل صدور اسناد بافت قدیم شهر قشم و تخصیص زمین به جوانان مطالبه به حق شورای اسلامی شهر قشم است که باید مورد توجه مسئولین مربوطه قرار بگیرد.
حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حاجبی در همایش استانی روز ملی شوراها به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی شهر قشم اظهار داشت: شوراها همیشه پاسخگو و در دسترس مردم هستند.
وی افزود: شورا باید تولید ثروت کند و افزایش سرمایه اجتماعی شوراها و شهرداری‌ها یک از ثروت های موجود است که با بهره گیری از آن می توان خدمات شایان و ماندگار ارائه کرد.
امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: شوراها باید با پرهیز از حاشیه سازی و پرداخت به حواشی، تمرکز خود را بر خدمت بگذارند تا عمر خدمتی یک شورا با برکت و مثمر ثمر باشد.
حجت‌الاسلام والمسلمین حاجبی ادامه داد: حل مشکل صدور اسناد بافت قدیم شهر قشم و تخصیص زمین به جوانان مطالبه به حق شورای اسلامی شهر قشم است که باید مورد توجه مسئولین مربوطه قرار بگیرد.
گفتنی است، همایش استانی روز ملی شوراها به میزبانی شورای اسلامی شهر قشم با حضور معاون وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان، شوراهای اسلامی استان هرمزگان، ائمه جمعه شیعه و اهل سنت شهرستان قشم، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، اعضای شورای اداری، اعضای شورا تامین و جمعی از مسئولان شهرستانی و استانی در تالار آینه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
طی این مراسم شورای اسلامی شهر قشم به طور مشترک با شورای اسلامی شهر پارسیان به عنوان شورا برتر استان هرمزگان معرفی و تجلیل شد. رتبه دوم مشترک به شوراهای اسلامی شهر رمکان و میناب و رتبه سوم مشترک به شورا های اسلامی کوهستک و رویدر رسید.