مسئولین به دنبال تقویت وحدت داخلی باشند

امام جمعه قشم در خطبه های نماز جمعه ۱۷ آبان گفت : مسئولین برای رفع مشکلاتی که در داخل کشور با آن روبرو هستند نگاهشان به داخل کشور باشد واستفاده از نیروهای متخصص بدون در نظر گرفتن تعلق به منطقه خاص و با هدف تقویت وحدت ملی  می تواند مشکل گشا باشد. به گزارش هرمزآنلاین […]

امام جمعه قشم در خطبه های نماز جمعه ۱۷ آبان گفت : مسئولین برای رفع مشکلاتی که در داخل کشور با آن روبرو هستند نگاهشان به داخل کشور باشد واستفاده از نیروهای متخصص بدون در نظر گرفتن تعلق به منطقه خاص و با هدف تقویت وحدت ملی  می تواند مشکل گشا باشد.

به گزارش هرمزآنلاین حجت الاسلام جوکار با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مد ظله) در خصوص ارتباط با دولت آمریکا افزودند:تا کنون هیچ کشوری از  مماشات با استکبار سود و نتیجه ای نگرفته است و امروز دوستان آمریکا هم از او آسیب دیده اند ماهم  به آمریکا هم  خوشبین نیستم و تا موقعی که مواضع دولت آمریکا تغییر نکند شعار مرگ بر آمریکا هم تغییر نخواهد کرد .

امام جمعه قشم ضمن تقدیر از فرمانده ناحیه قشم به جهت راه اندازی ستاد امر به معروف و نهی از منکر از مردم خواستند با همکاری این فریضه الهی را در جامعه احیا و اجرا نمایند تا در این راه تحول خوبی انجام پذیرد.

حجت الاسلام جوکار ضمن یادآوری جایگاه نماز در قیام امام حسین (ع) هیئتهای عزاداری را برای شرکت در نماز اول وقت و جماعت خصوصا نماز ظهر عاشورا دعوت نمودند و بیان داشتند : امام حسین (ع) برای عبادت و نماز یک شب را از دشمن اجازه خواستند و امروز همه شیعیان بایستی با پیروی از امام حسین(ع) اقامه نماز را سرلوحه اعمال خود قرار دهند.