مسئولین مشکل مسکن مهر قشم را حل کنند

حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار در خطبه های نماز جمعه قشم گفت: با توجه به حضور وزیر کار و تعاون در جزیره  از ایشان می خواهم با ایجاد اشتغال در شهرستان به وضعیت کار  خصوصا در جزیره هرمز سر و سامان بدهند و از طرفی مشکل مسکن مهر را  پیگیری کنند. وی با اشاره به […]

حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار در خطبه های نماز جمعه قشم گفت: با توجه به حضور وزیر کار و تعاون در جزیره  از ایشان می خواهم با ایجاد اشتغال در شهرستان به وضعیت کار  خصوصا در جزیره هرمز سر و سامان بدهند و از طرفی مشکل مسکن مهر را  پیگیری کنند.

وی با اشاره به تحویل مسکن مهر در دیگر شهرستان های استان اظهار داشت: مشکل مسکن مهر در قشم یک مشکل محلی است که به خاطر اختلاف بین مسئولین قشم به وجود آمده است اما در این بین مردم که هزینه های خود را پرداخت کرده اند چه گناهی دارند  بنابراین بایستی به زودی مشکل مسکن مهر قشم حل شود.

امام جمعه قشم در بخش دیگری از سخنان خود در مورد جریان تکفیری که با حمایت مالی کشور عربستان وقطر و اعزام نیروی انسانی توسط کشورهای دیگر ، مردم را به شناخت این جریان دعوت نمود و بیان داشت : گروه های تکفیری از اهل سنت جدا هستند و ما با اهل سنت هیچ مشکلی نداریم و با آنها برادریم.

حجت الاسلام جوکار ضمن یادآوری اجرای توافقنامه ژنو گفت : ملت ایران ملتی نیستند که زیر بار ظلم و زور گویی بروند و آمریکایی ها بدانند که با توهین و اهانت به این ملت نمی توانند خواسته های ناحق خود را به کرسی بنشانند ، آمریکا برای مبارزه با ملت ایران تمام حربه های خود را به کار بسته اما ملت ایران هر روز استقامت و پایداری شان بیشتر می شود.

وی افزود : ما به تیم مذاکره کننده اعتماد داریم اما به آمریکا اعتماد نداریم و مقام معظم رهبری هم مکرر این را بیان نموده اند لذا ما بر اساس آموزه ها های دینی نمی توانیم به آمریکا یی ها اعتماد کنیم ، مسئولان عزیز ما هم که برای خدمت به مردم تلاش می کنند هوشیار باشند و عزت ملت ایران را در نظر بگیرند و دستاورد  مردم را که استقلال و مبارزه با استبداد و استکبار است را حفاظت نمایند.

در نماز جمعه این هفته از آقای اصغر بشارتی عکاس بین المللی جزیره قشم به خاطر کسب رتبه های ملی و بین المللی توسط امام جمعه شهرستان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

اصغر بشارتی

اصغر بشارتی