مسئولین شهرستان قشم با شهدا تجدید میثاق کردند

در پنجمین روز از هفته دولت، مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان قشم با حضور در گلزار شهدای قشم و شهدای گمنام با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند و یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمز عصر روز […]

در پنجمین روز از هفته دولت، مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان قشم با حضور در گلزار شهدای قشم و شهدای گمنام با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند و یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمز عصر روز پنجشنبه و در پنجمین روز هفته دولت   طی مراسمی با حضور امام جمعه ، فرماندار، و مسئولان دستگاه های اجرایی ، گلزار شهدای شهر قشم غبارروبی و عطرافشانی شد.

امام جمعه قشم  در حاشیه برگزاری این آیین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از ایثارگران گفت :همه ما باید یادمان باشد عزت و سربلندی کشورمان در امروز بخاطر خون پاک شهدایی است که برای حفظ اسلام و اعتلای جمهوری اسلامی ریخته شد .

وی افزود:همه مسئولین باید با خدمت رسانی به مردم و اطاعت از رهبر معظم انقلاب که جزو  وصیت شهداست راه آنها را ادامه دهند و یادمان باشد که در  مسئولیتهایی که داریم به خوبی انجام وظیفه نمائیم.

IMG_8454 IMG_8455 IMG_8461