مسئولان قشم در رفع مشکلات مردم بکوشند

فرماندار قشم با بیان اینکه مسئولان باید با برنامه‌ریزی و پیگیری در راستای رفع مشکلات مردم منطقه بکوشند گفت: مسئولین ادارات باید بر اساس اعتبارات موجود به اولویت‌بندی طرح‌ها و پروژه‌های ضروری بپردازند. مسعود سالاری در بازدید از شهر سوزا و دیگر روستاهای بخش شهاب در راستای بررسی مشکلات اهالی و همچنین بازدید از پروژه‌های […]

فرماندار قشم با بیان اینکه مسئولان باید با برنامه‌ریزی و پیگیری در راستای رفع مشکلات مردم منطقه بکوشند گفت: مسئولین ادارات باید بر اساس اعتبارات موجود به اولویت‌بندی طرح‌ها و پروژه‌های ضروری بپردازند.

مسعود سالاری در بازدید از شهر سوزا و دیگر روستاهای بخش شهاب در راستای بررسی مشکلات اهالی و همچنین بازدید از پروژه‌های اجرایی در این بخش‌ها اظهار داشت: دهیاران باید در وظایف محوله از جمله ساماندهی وضعیت بهداشتی روستاها و ارتباط مستمر با مدیران سطح ادارات برای رفع مشکلات اهالی تلاش مضاعفی از خود نشان داده  و تا حد امکان با همکاری خود اهالی درصدد رفع مشکلات اقدام نمایند.

وی به اقدامات و کارهای انجام شده در راستای خدمات‌رسانی به اهالی روستاهای سطح بخش شهاب قشم اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه در چند سال اخیر اقدامات خوبی در بخش شهاب در زمینه  اجرای طرح هادی روستاها، خانه بهداشت، آبرسانی به روستاها و احداث موج‌شکن انجام شده و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راستای خدمات‌رسانی به مناطق محروم جای تقدیر و تشکر دارد و به هیچ وجه این اقدامات و خدمات با گذشته قابل مقایسه  نیست.

سالاری تصریح کرد: وظیفه ما مسئولان جز خدمتگزاری به مردم چیز دیگری نیست و روند ارائه خدمات‌رسانی به اهالی این شهرستان ادامه پیدا خواهد کرد و مسئولان نیز باید با برنامه‌ریزی و پیگیری در راستای رفع مشکلات مردم منطقه بکوشند.

فرماندار قشم همچنین از مسئولان خواست بر اساس اعتبارات موجود به اولویت‌بندی طرح‌ها و پروژه‌های ضروری بپردازند.