مرگ پنهان در کمین شب های طولا(قشم)

  روستایی طولا چند سال اخیر به جهت گسترش شهر قشم مورد توجه بسیاری بوده است و افرادی زیادی در حال حاضر در این روستا و و شهرک گلزار ساکن هستند که نیاز به خدمات دارند. با توجه به مشکلات زیادی که در این روستا و شهرک گلزار وجود دارد توجه به موارد اساسی زندگی […]

 

روستایی طولا چند سال اخیر به جهت گسترش شهر قشم مورد توجه بسیاری بوده است و افرادی زیادی در حال حاضر در این روستا و و شهرک گلزار ساکن هستند که نیاز به خدمات دارند.

با توجه به مشکلات زیادی که در این روستا و شهرک گلزار وجود دارد توجه به موارد اساسی زندگی مردم بسیار ضروری است که باید مورد توجه مسئولان شهرستان قرار بگیرد.

 امروز به یکی از این مشکلات خواهیم پرداخت .

روشنایی یکی از ضروریات جامعه امروز است که در روستایی طولا و شهرک گلزار به روشنایی معابر توجه چندانی نشده است   ( بخصوص میدان شهرک صنعتی طولا تا میدان ورودی شهر قشم).

معابر روستایی طولا در شب ها بسیار تاریک است و هیچگونه روشنایی ندارد و این موضوع باعث شده است که دید چندانی در معابر وجود نداشته باشد.

 به گفته برخی از مردم طولا و شهرک گلزار چند مورد تصادف به علت تاریکی ها صورت گرفته است که خوشبختانه تلفات جانی را نداشته است  . تا کی باید اینگونه باشد؟

این روستا با توجه به گسترش شهر قشم و نبود زمین در شهر قشم به سمت روستای طولا می روند که جای بسی تاسف است که زنان و کودکان این روستا و شهرک گلزار برای تردد باید از چراغ استفاده کنند.

سوالی که پیش می آید این است؟

اگر کودکی در تاریکی شب تصادف کند چه کسی مسئول است؟

چه کسی باید این روشنای را به میادین اصلی روستای طولا برساند؟

آیا تا بحال کسی فکر نکرده است که این مردم نیاز دارند در آرامش زندگی کنند؟

چه کسی باید به درد دل مردم توجه کند؟