محل و زمان برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان قشم اعلام گردید

به گزارش هرمزانلاین حجت الاسلام غلامی در جلسه هماهنگی برگزاری یوم الله ۱۳ آبان گفت : استکبار ستیزی  در وجود همه وجود دارد و تا وقتی که استکبار هست مبارزه بر علیه آن هم وجود خواهد داشت. رئیس سازمان تبلیغات اسلامی قشم  افزود اعتقاد ما به ولایت فقیه  بایستی قلبی و عملی باشد و با […]

به گزارش هرمزانلاین حجت الاسلام غلامی در جلسه هماهنگی برگزاری یوم الله ۱۳ آبان گفت : استکبار ستیزی  در وجود همه وجود دارد و تا وقتی که استکبار هست مبارزه بر علیه آن هم وجود خواهد داشت.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی قشم  افزود اعتقاد ما به ولایت فقیه  بایستی قلبی و عملی باشد و با تاسی از فرمایشات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله) سعی خواهیم کرد مراسم یوم الله ۱۳ آبان را باشکوهتر از سالهای قبل برگزار نمائیم.

ایشان با اشاره به حماسه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که بنا به فرموده حضرت امام انقلاب دوم نام گرفته است تصریح کرد روز ۱۳ آبان متعلق به همه اقشار و است و همه مردم می بایست در این مراسم حضور فعال داشته باشند.

مراسم روز ۱۳ آبان در قشم بنا به اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قشم به صورت تجمع با شکوه در محل امام زاده سید مظفر (ع) قشم  و با حضور اقشار مختلف خصوصا دانش اموزان  و دانشجویان در ساعت ۹ صبح برگزار می گردد و  راهپیمایی دانش آموزان از مدارس به سمت امام زاده سید مظفر (ع)   قرائت قطع نامه ، سخنرانی ، آتش دادن پرچم آمریکا و اسرائیل و اجرای سرود از برنامه های  اصلی این مراسم می باشد.