غبارروبی گلزار شهدای قشم به مناسبت دهه فجر برگزار شد

مراسم غبارروبی گلزار شهدا  به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر با حضور خانواده معظم شهدا ، جانبازان ، بسیجیان و مسئولین شهرستان قشم برگزار شد. مسعود سالاری فرماندار شهرستان قشم در این مراسم گفت  : برای حفاظت از نظام جمهوری اسلامی مردم ما در کنار نیروهای مسلح و با احساس تکلیفی که داشتند توانستند با […]

مراسم غبارروبی گلزار شهدا  به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر با حضور خانواده معظم شهدا ، جانبازان ، بسیجیان و مسئولین شهرستان قشم برگزار شد.

مسعود سالاری فرماندار شهرستان قشم در این مراسم گفت  : برای حفاظت از نظام جمهوری اسلامی مردم ما در کنار نیروهای مسلح و با احساس تکلیفی که داشتند توانستند با ایثارگری و تحمل سختی ها از تمامیت ارضی کشور دفاع کنند.

وی افزود : تیم مذاکره کننده هسته ای با رهنمودهای مقام معظم رهبری (مد ظله) حافظ منافع کشور عزیزمان می باشند و پس از سالها حق هسته ای ایران توسط کشورهای غربی به رسمیت شناخته شد که این پیروزی بزرگی برای ملت ما بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قشم در این آیین اظهار داشت : پیروزی انقلاب بی شک به پاس مجاهدت های شهدایی بود که با لبیک گویی به فرمان امام امت از جان خود گذشتند و  امروز  اگر ما می خواهیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم باید با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری (مد ظله) در پیشرفت و ترقی قله های عزت و شرف ایران اسلامی کوشا باشیم.