برخورد شدید پژو با نیسان دو کشته و سه مجروح برجا گذاشت

روز گذشته بدنبال وقوع تصادف در یکی از محورهای فرعی شهرستان پارسیان، دو نفر جان خود را از دست دادند. سرهنگ علی مجیدزاده در گفت‌وگو با خبرنگاران دراین خصوص اظهار کرد: عصر دیروز، در کیلومتر ۲۵۰ و در محور فرعی بستانو به سمت بندرلنگه، یک دستگاه خودرو سواری پژو بر اثر بی‌احتیاطی با یک دستگاه […]

روز گذشته بدنبال وقوع تصادف در یکی از محورهای فرعی شهرستان پارسیان، دو نفر جان خود را از دست دادند.
سرهنگ علی مجیدزاده در گفت‌وگو با خبرنگاران دراین خصوص اظهار کرد: عصر دیروز، در کیلومتر ۲۵۰ و در محور فرعی بستانو به سمت بندرلنگه، یک دستگاه خودرو سواری پژو بر اثر بی‌احتیاطی با یک دستگاه خودروی نیسان برخورد و موجب وقوع حادثه دلخراشی شدند.

وی با اشاره به جان باختن دو نفر از هموطنانمان در این حادثه دانندگی، اظهار کرد: راننده نیسان و همچنین یکی از سرنشینان خودرو سواری پژو که مقصر حادثه نیز شناخته شده است، دراین حادثه جان باختند.

رییس پلیس راه هرمزگان همچنین بیان کرد: دراین حادثه دلخراش سه نفر نیز مصدوم شدند.

مجیدزاده با اشاره به اجرای طرح تابستانی راه‌ها در استان افزود: باتوجه به فصل مسافرت‌ها و شلوغی جاده‌ها، مردم و رانندگان باید به مقررات بیشتر توجه کنند.

وی با تاکید براینکه رانندگان باید با سرعت مجاز حرکت کرده و از سبقت‌های غیرمجاز خودداری کنند، اضافه کرد: همچنین باید حین رانندگی به فاصله طولی استاندارد(یک طول ماشین برای هر ۱۵کیلومتر) با خودرو جلویی، از حوادث احتمالی جلوگیری کنند.

رییس پلیس راه هرمزگان با تاکید براینکه همچنین رانندگان در هنگام رانندگی باید به عدم استفاده تلفن همراه توجه داشته باشند، درخصوص وضعیت استفاده سرنشینان عقب خودروها از کمربندهای ایمنی، تصریح کرد: اکثر مردم هم رعایت می‌کنند و هرکس که از این کار خودداری کند توسط پلیس و طبق قانون جریمه خواهد شد.