آغاز ثبت نام طرح ملی تلاوت قرآن کریم در قشم و کیش

  مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبراعظم(ص) قشم گفت : این طرح ویژه پسران ۸ تا ۱۴ سال بوده و نوجوانان مستعد قرآنی می‌توانند در آن شرکت کنند. عباس بازماندگان افزود : کشف، شناسایی و پرورش نوجوانان مستعد قرآنی به منظور تربیت چهره‌های تأثیرگذار قرآنی در عرصه قرائت کشور و بین‌اللملی از اهداف اصلی […]

 

مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبراعظم(ص) قشم گفت : این طرح ویژه پسران ۸ تا ۱۴ سال بوده و نوجوانان مستعد قرآنی می‌توانند در آن شرکت کنند.

عباس بازماندگان افزود : کشف، شناسایی و پرورش نوجوانان مستعد قرآنی به منظور تربیت چهره‌های تأثیرگذار قرآنی در عرصه قرائت کشور و بین‌اللملی از اهداف اصلی این طرح است.

وی اظهار داشت : رشد و ارتقاء ابعاد اخلاقی و علمی قاریان نوجوان، بهره‌گیری از روش‌های نوین و سنتی آموزش قرآن کریم و آموزش رشته‌های صوت، لحن، تجوید، حفظ، وقف و ابتدا را از دیگر اهداف این طرح ملی برشمرد.

بازماندگان درخصوص نحوه ثبت نام و شرکت در آزمون نیز توضح داد: ثبت نام اولیه باید از سایت این طرح به نشانی www.melitelevat.com انجام شود.

مدیر عامل موسسه قرآنی پیامبراعظم(ص) افزود : این موسسه نمایندگی طرح تلاوت را در استان گرفته است و شعبات جزیره قشم و کیش با محوریت این موسسه در استان برگزار می شود

وی ادامه داد همراهی و همکاری همه مسئولان و مدیران فرهنگی و قرآنی می تواند در بهتر برگزار شدن این طرح موثر باشد .

جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

لینک ثبت نام