مدیرعامل منطقه ازاد قشم:هزارهکتارزمین در قشم لغومالکیت می شود

مدیرعامل منطقه ازاد قشم گفت:هزارهکتارزمین در قشم لغومالکیت می شود .  دکترشهریارمشیری مدیرعامل منطقه آزاد قشم درمراسم تودیع ومعارفه شهردار قشم در محل تالاروحدت این شهرستان با اشاره به فروش بیرویه زمین در قشم ؛ گفت:هزارهکتارزمین در قشم لغومالکیت می شود . مشیری افزود: برای تامین مخارج و هزینه های جاری نباید به فروش اراضی […]

مدیرعامل منطقه ازاد قشم گفت:هزارهکتارزمین در قشم لغومالکیت می شود .

 دکترشهریارمشیری مدیرعامل منطقه آزاد قشم درمراسم تودیع ومعارفه شهردار قشم در محل تالاروحدت این شهرستان با اشاره به فروش بیرویه زمین در قشم ؛ گفت:هزارهکتارزمین در قشم لغومالکیت می شود .

مشیری افزود: برای تامین مخارج و هزینه های جاری نباید به فروش اراضی جزیره روی آورد بلکه باید از طریق اجرای طرح های توسعه ای بدون نیاز به فروش اراضی خدمات را گسترش دهیم.

وی با تاکید بر اینکه درآمد این منطقه از این به بعد، از طریق؛ تجارت و گردشگری  کسب می شود، بیان کرد: به هیچ عنوان اراضی این جزیره نباید فروخته شود، چرا که این اراضی متعلق به مردمان این جزیره است .

دکترمشیری با اشاره به زیرساخت های غیرقانونی ساختمان ها در قشم تاکید؛ کرد:ساختمان هایی که فاقد زیرساخت های قانونی در حال ساخت هستند برای جلو گیری از خسارت های جبران ناپذیرهمچون زلزله پروانه کسب برای ادامه کاراین ساختمان ها صادر نخواهد شد .

مدیرعامل منطقه ازاد قشم درپایان خطاب به شهرداران جدید درگهان وقشم گفت: از شهرداران منتخب انتظار میرود تا با رعایت قانون در تمامی امور، رعایت عدل و انصاف  در برابر تمام شهروندان و توزیع امکانات در تمامی نقاط شهرو جلو گیری از ساخت و ساز غیر مجاز با همکاری شورای تامین،احیای بافت فرسوده شهرستان که بیش از هر مسئله ی دیگری دارای اهمیت است برنامه های مناسبی داشته باشد تا این موارد درکمترین زمان ممکن به نتیجه برسد.