مدیرعامل سازمان منطقه آزادبامردم قشم دیدار می کند

مهندس اسفندیار حیدری پور، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، روز پنج شنبه (۲۷ تیر) در مرکز بین المللی رشد با مردم شهرها و روستاهای جزیره ی قشم دیدار خواهد کرد. به گزارش هرمزانلاین به نقل ازهرمز، بنا به اعلام اداره ی کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد […]

مهندس اسفندیار حیدری پور، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، روز پنج شنبه (۲۷ تیر) در مرکز بین المللی رشد با مردم شهرها و روستاهای جزیره ی قشم دیدار خواهد کرد.


به گزارش هرمزانلاین به نقل ازهرمز، بنا به اعلام اداره ی کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم، مهندس اسفندیار حیدری پور از ساعت ۹ صبح تا یک بعد از ظهر پنج شنبه ی هفته ی جاری با حضور در مرکز بین المللی رشد با مردم شهرها و روستاهای جزیره ی قشم دیدار و به مشکلات آن ها رسیده گی خواهد کرد.

 

بر پایه ی این گزارش، علاقه مندان به حضور در این ملاقات عمومی، می توانند با مراجعه ی حضوری به اداره ی کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، واقع در ساختمان مرکزی سازمان منطقه آزاد قشم، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

 

همچنین شماره تلفن های ۵۲۵۲۱۹۶(۰۷۶۳) و ۵۲۵۲۱۲۸(۰۷۶۳) به منظور پاسخگویی به پرسش های مردم قشم در خصوص این دیدار مردمی اعلام شده است.
مرکز بین المللی رشد، به نشانی قشم، میدان گل ها، بولوار پژوهش، محل برگذاری این دیدار خواهد بود.