مدیرعامل جدید سازمان همیاری شهرداری های استان هرمزگان با حضور استاندار هرمزگان معرفی شد.

آئین تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان هرمزگان بعد از ظهر شنبه با حضور جاسم جادری استاندار هرمزگان برگزار شد. در این مراسم تراب ذاکری به عنوان مدیرعامل جدید سازمان همیاری شهرداری های استان هرمزگان معرفی و از زحمات ناصر باوقار مدیرعامل سابق این سازمان قدردانی شد. تراب ذاکری مدیرعامل جدید سازمان […]

آئین تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان هرمزگان بعد از ظهر شنبه با حضور جاسم جادری استاندار هرمزگان برگزار شد.

در این مراسم تراب ذاکری به عنوان مدیرعامل جدید سازمان همیاری شهرداری های استان هرمزگان معرفی و از زحمات ناصر باوقار مدیرعامل سابق این سازمان قدردانی شد.

تراب ذاکری مدیرعامل جدید سازمان همیاری شهرداری های استان هرمزگان در این آئین با تشریح رویکردها و برنامه های خود، عنوان کرد: با توجه به ماهیت سازمان همیاری ها و همچنین وضعیت مالی دولت باید نگاهی تحول گرا به سازمان همیاری داشته باشیم.

وی با تاکید بر لزوم توانمندسازی شهرداری ها، افزود: شهرداری ها علاوه بر استفاده از درآمدهای شهری باید فرصت های اقتصادی را نیز شناسایی کرده و از آن استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان هرمزگان ادامه داد: یکی از برنامه های ما در این سازمان شناسایی فرصت های اقتصادی شهرها برای کمک به شهرداری هاست.

ذاکری تصریح کرد: از مهمترین برنامه های ما نیز طراحی چشم انداز اقتصادی برای شهرهاست و امیدواریم در این راستا بتوانیم موفق عمل کرده و به شهرداری ها کمک کنیم.

همچنین در این مراسم ناصر باوقار مدیرعامل سابق سازمان همیاری شهرداری های استان هرمزگان با ارائه گزارشی از عملکرد خود، اظهار داشت: خرید وسایل نقلیه سنگین و سواری برای شهرداری ها، خرید ماشین حمل زباله، تجهیز ساختمان های اداری شهرداری ها و احداث ساختمان های جدید و تهیه مبلمان پارک ها از جمله اقدامات صورت گرفته در این سازمان برای کمک به شهرداری ها بوده است.

وی ادامه داد: طراحی ساختمان شهرداری ها، پارک های ساحلی، میادین میوه تره و بار و مجتمع های تجاری و همچنین اجرای دو پروژه بوستان ولایت و بلوار ساحلی در بندرعباس و اجرای مرکز سیستم جامع شهرسازی سایر اقدامات مهمی بود که انجام شد.

شایان ذکر است؛ تراب ذاکری مدیرعامل جدید سازمان همیاری شهرداری های استان هرمزگان پیش از این شهردار قشم بود.