مدیرحوزه علمیه استان هرمزگان درقشم: مبلغین دینی نقش مهمی در ترویج باورهای دینی دارند

مدیرحوزه علمیه استان هرمزگان درقشم گفت: مبلغین دینی نقش مهمی در ترویج و تعمیق باورهای دینی دارند به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمزآنلاین؛ حجت الاسلام والمسلمین مختاری مدیرحوزه علمیه استان هرمزگان در قشم گفت: مبلغین از بدو ورود به حوزه های علمیه رسالت خطیری بر عهده داشته و نقش و جایگاه مهم و اساسی را […]

مدیرحوزه علمیه استان هرمزگان درقشم گفت: مبلغین دینی نقش مهمی در ترویج و تعمیق باورهای دینی دارند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمزآنلاین؛ حجت الاسلام والمسلمین مختاری مدیرحوزه علمیه استان هرمزگان در قشم گفت: مبلغین از بدو ورود به حوزه های علمیه رسالت خطیری بر عهده داشته و نقش و جایگاه مهم و اساسی را در ترویج وتعمیق باورهای دینی دارند .

امام جمعه حاجی آباد امر به معروف را سبب تقویت فرهنگ دینی و معنوی افراد اعلام کرد و افزود: امر به معروف و نهی از منکر توطئه‌های ننگین دشمنان انقلاب اسلامی را کمرنگ می‌کند و مانع از ترویج و نفوذ اندیشه‌های و توطئه‌های شوم آنان به جامعه می‌شود.

 

مدیر حوزه های علمیه استان هرمزگان دربخش دیگری از سخنان خود گفت: حمله احتمالی امریکا و متحدانش به سوریه جنایت بر ضد بشریت و زمینه ساز شعله ور شدن آتش جنگ در منطقه است.

 

حاج اقا مختاری ضمن تشکر از مسئولین مدرسه علمیه به منظور فراهم نمودن این دیدار بر تشویق و ترغیب طلاب به اشاعه مکتب اهل البیت(ع) تأکید نمود.

در ادامه رضاجوکارامام جمعه شهرستان قشم تاکید کرد: عوامل حوزه های علمیه سربازان گمنام امام زمان(عج) در جامعه هستند که با مشاوره های دینی بسیاری از آسیب ها و مشکلات مردم را حل و فصل می کنند.