محفل انس با قرآن در جزیره هنگام برگزار شد

  محفل انس با قرآن با حضور قاری و حافظ روشندل بین المللی کشور احمد دباغ  در جزیره هنگام از توابع شهرستان قشم برگزار شد. همزمان با ایام پر برکت دهه امامت و ولایت محفل انس با قرآن و عترت(ع) و مراسم جشن این ایام، شب گذشته در جزیره هنگام با حضور اقشار محتلف مردم  برگزار شد. […]

 

محفل انس با قرآن با حضور قاری و حافظ روشندل بین المللی کشور احمد دباغ  در جزیره هنگام از توابع شهرستان قشم برگزار شد.

همزمان با ایام پر برکت دهه امامت و ولایت محفل انس با قرآن و عترت(ع) و مراسم جشن این ایام، شب گذشته در جزیره هنگام با حضور اقشار محتلف مردم  برگزار شد.

حجه الاسلام و المسلمین رضا جوکار امام جمعه شهرستان قشم در آیین این مراسم معنویی گفت : جایگاه ولایت و امامت از نیاز های اساسی جامعه است که در هر زمان باید ولی خداوند در زمین حضور داشته باشد

وی افزود : حضرت امیرالمومنین علی (ع) از سوی خداوند تبارک و تعالی به امامت منصوب شده است و پیامبراسلام حکم ابلاغ آن را بر عهده داشته است.

جوکار اظهار داشت : عقل حکم می کند اگر مدیری بخواهد از اداره خارج شود باید یک نفر را به عنوان جانشین معرفی نماید تا به مشکلات مردم رسیدگی کند و خداوند نیز برای راهنمایی بشر و معرفی دین اسلام که کامل ترین دین الهی است باید جانشینی معرفی نماید.

امام جمعه قشم افزود : مسئله ولایت یک موضوع الهی است و خداوند تایین کننده جانشین پیامبر است.

در ادامه این برنامه جوانان و نوجوانان جزیره هنگام به اجرایی سرود در وصف امیرالمومنین علی(ع) پرداختند و با هنرنمایی گروه نمایشی انصارالائمه قشم واقعه غدیر بازسازی شد.