ماهواره سلاح دشمن درخانه‌های ایرانیان است

نماینده ولی فقیه در ناوتیپ ۱۱۲ ذوالفقار قشم گفت : ماهواره سلاح دشمن درخانه‌های ایرانیان با هدفی برنامه ریزی شده از سوی دشمنان برای نابودی تفکرات اسلامی است. موسی پولادی در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با بیان اینکه ماهواره هدف نابودی اسلام را دارد، اظهارکرد: جنگ امروز جنگ نرم با شبکه های متعدد ماهواره ای از سوی دشمنان است […]

نماینده ولی فقیه در ناوتیپ ۱۱۲ ذوالفقار قشم گفت : ماهواره سلاح دشمن درخانه‌های ایرانیان با هدفی برنامه ریزی شده از سوی دشمنان برای نابودی تفکرات اسلامی است.

موسی پولادی در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با بیان اینکه ماهواره هدف نابودی اسلام را دارد، اظهارکرد: جنگ امروز جنگ نرم با شبکه های متعدد ماهواره ای از سوی دشمنان است که جنگ نرم ده‌ها برابر از دوران دفاع مقدس سخت ‌تراست؛ آنها با همه توان خود به جنگ ما آمده‌اند تا ریشه ‌های اعتقادی جامعه و جوانان ما را تضعیف و نابود کنند، از این رو باید با تمام توان ارزش‌های دینی و اعتقادی‌ مان را حفظ کنیم.

 وی افزود : اگر ما بخواهیم جامعه‌ای سالم، مومن وپرهیزکار با احساس مسئولیت داشته باشیم راهش تفکر دینی قوی و دفاع کننده از دین اسلام و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در ناوتیپ ۱۱۲ ذوالفقارقشم ماهواره همانند یک تانک مسلح عنوان کرد و افزود : اصل وجودی و ذات ماهواره همانند تانک برای جنگ است وماهواره هدفی از سوی دشمن برای نابودی دین ، آیین و غیرت مردم ایران است.

 به گفته ی این مسئول ، جنگ نرم ، تهاجم فرهنگی هیچ کدام از دولت مردان ازسال ۷۰ تا الان اون جوری که شایسته مردم ایران بوده درک نکرده اند و جنگ نرم را به خوبی درک نکرده اند ،ماهواره یک وسیله جنگی است .

 وی بیان کرد:۳۷۰ دستگاه ماهواره با ۱۳ هزار شبکه در جهان وجود دارد که ۳۰ الی ۳۵ دستگاه ماهواره با ۳ هزار شبکه بر بام ایران فعالیت می کنند که تمام هدف دشمن از این شبکه های ماهواره ای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است .

نماینده ولی فقیه در ناوتیپ ۱۱۲ ذوالفقارقشم ادامه داد: همه ی شبکه های ماهواره ای بر علیه ارزش های بشریت و انسانیت است حتی برنامه هایی که به اسم برنامه های مذهبی و برنامه کودک در ماهواره پخش می شود.