ماهواره ابزار شیطان در بین خانواده های ایرانی است

معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد(ع) در جشنواره برترین های صالحین بسیج شهرستان قشم گفت : امروز ما در دو جبهه  فرهنگ و اقتصاد در لحظاتی قرار گرفته ایم که در صورت غفلت ، آسیبهای جبران ناپذیری  را متحمل خواهیم شد. وی افزود : در زمان دفاع مقدس شهدای ما در حالی که دشمن تمام […]

معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد(ع) در جشنواره برترین های صالحین بسیج شهرستان قشم گفت : امروز ما در دو جبهه  فرهنگ و اقتصاد در لحظاتی قرار گرفته ایم که در صورت غفلت ، آسیبهای جبران ناپذیری  را متحمل خواهیم شد.

وی افزود : در زمان دفاع مقدس شهدای ما در حالی که دشمن تمام امکانات و ابزارها و حمایت جهانی را در دست داشت با تکیه به خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار توانستند بر بر استکبار جهانی پیروز شوند اما مال راه شهدا را ادامه ندادیم و پس از دوران دفاع مقدس نتوانستیم در عرصه فرهنگ واقتصاد حملات دشمن را دفع کنیم.

سرهنگ پاسدار علی علی نژاد با انتقاد از برخی از مسئولان در نحوه برخورد با مسائل سیاسی کشور اظهار داشت : متاسفانه بعضی ها در کشور دانسته  یا نادانسته بدنبال خواسته های غربی ها هستند و دشمن از این اختلافات سیاسی بیشترین بهره برداری را می کنند.

وی واردات مواد غذایی و بسیاری از کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم را نشانه عدم استقلال اقتصادی کشور دانست و بیان داشت: امروز بازارهای ما در صورت به وجود آمدن یک مبحث سیاسی دچار مشکلات زیادی می شود و بر بالارفتن  قیمتها تاثیر بسزایی دارد و از طرفی عمده کالاهای موجود در بازار را جنس های چینی تشکیل می دهد که نشان دهنده عدم کیفیت کالاهای ایرانی و عدم اعتماد مردم به کالاهای کشورشان می باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد(ع) مقوله فرهنگ را هم مهمترین دغدغه مقام معظم رهبری (مدظله) عنوان کرد و خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام با ابزار ماهواره خانه به خانه کشور ما را دارند فتح می کنند و نحوه رفتار و پوشش جوانان و زنان ما را تغییر داده اند .

وی وجودبیش از ۱۲۰ شبکه ماهواره ای فارسی زبان علیه فرهنگ و مذهب اسلامی را بمباران فرهنگی دشمن بر ملت ایران دانست و ادامه داد : افزایش ۴۰ درصدی طلاق در تهران ناشی از تماشای برنامه ها ی ماهواره بوده است  لذا لازم است با آگاهی دادن به خانواده ها و بصیرت افزایی این ابزار شیطانی توسط خود خانواده ها از خانه ها جمع آوری شود.

علی نژاد مساجد و پایگاه مقاومت بسیج را بهترین محل برای تعالی جوانان معرفی کرد و افزود : حلقه های معرفت صالحین جایی است که اخلاق و معنویت و بصیرت جوانان افزایش یابد و سرمایه گذاری در طرح صالحین کادر مومن و متعهد مورد نیاز انقلاب را آماده خواهد نمود.

در پایان این مراسم از بهترین مجریان طرح صالحین شهرستان قشم تجلیل شد.