لزوم حمایت مسئولان از هنرمندان شهرستان قشم

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان هرمزگان در آیین تجلیل از خادمین شهدای ششمین یادواره به رنگ هنر قشم طی سخنانی از مسئولان خواست نسبت به حمایت هنرمندان این شهرستان اهتمام ویژه ای داشته باشند. محمد حکمیان با تقدیر از انتصاب یکی از نیروهای جوان بومی به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد منطقه آزاد قشم […]

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان هرمزگان در آیین تجلیل از خادمین شهدای ششمین یادواره به رنگ هنر قشم طی سخنانی از مسئولان خواست نسبت به حمایت هنرمندان این شهرستان اهتمام ویژه ای داشته باشند.
محمد حکمیان با تقدیر از انتصاب یکی از نیروهای جوان بومی به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد منطقه آزاد قشم توسط مسئولین اظهار داشت : مسئولان منطقه آزاد پس از انتصاب حمایت های مادی و معنوی خود را از مدیر جوان دریغ نکنند.
وی افزود : ساخت فرهنگسرا و سالن پلاتو یکی از مطالبات هنرمندان جزیره است که مسئولان مربوطه ده سال قول ساخت آن را داده اما به آن عمل نکرده اند و تقاضای ما ساخت یک فرهنگسرا در حد شهرستان بشاگرد است .
این هنرمند پیشکسوت جزیره حمایت از هنرمندان بومی را یکی از مطالبات بحق این قشر عنوان نمود و بیان داشت : مسئولان وقت قراردادهایی با مبلغ بالا را برای اجرای هنرمندان غیر بومی منعقد می کردند اما مطالبات هنرمندان جزیره که مبلغ ناچیزی است را هنوز پس از یکسال پرداخت نکرده اند .