قوای سه گانه هرچه زودتر با افراد خائن به بیت المال برخورد کنند

حجت الاسلام سعید آزادی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته قشم با اشاره به حقوق های نجومی پرداخت شده به برخی از مدیران دولتی گفت: قوای سه گانه باید هرچه زودتر با افراد خائن به بیت المال برخورد و نتیجه آن را به مردم اعلام کنند. وی با اشاره به نامه امام علی (ع) […]

حجت الاسلام سعید آزادی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته قشم با اشاره به حقوق های نجومی پرداخت شده به برخی از مدیران دولتی گفت: قوای سه گانه باید هرچه زودتر با افراد خائن به بیت المال برخورد و نتیجه آن را به مردم اعلام کنند.

وی با اشاره به نامه امام علی (ع) به زیاد بن ابیه و لزوم برخورد با افراد خیانتکار به بیت المال، اضافه کرد : مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید رفتار امیرالمومنین (ع) در صیانت از بیت المال و برخورد با خاطیان را سرمشق رفتار خود قرار دهند.
خطیب موقت نماز جمعه قشم سه راه کار نظارت بر اموال مدیران نظام را برای حفظ بیت المال ضروری برشمرد و اظهار داشت : پرداخت مدیران ارشد باید اصلاح شود و از طرفی سامانه های نظارتی همچون سازمان بازرسی کشور و دیگر نهادهای نظارتی با هدف کنترل میزان برداشت مسئولان با ید تقویت شود و اجرای قانون ثبت اموال مدیران نیز به سرعت اجرایی شود.
رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی قشم با بیان اینکه درایت، هوشیاری و هدایت رهبر معظم انقلاب جلوی زندگی اشرافی برخی از مسئولان را گرفته است، گفت: اگر درایت معظم له نبود این شیوه زندگی که هیچ ارتباطی با انقلاب ندارد، مشکلات بسیاری به بار آورده بود.
وی ادامه داد: با افزایش هزینه های تخلف افراد خاطی می توانیم درس بزرگی به خیانتکاران بدهیم و از تکرار اینگونه اقدامات نامتعارف و حیف و میل شدن بیت المال جلوگیری کنیم.
حجت الاسلام آزادی با تقدیر از واکنش رئیس جمهور به دهن کجی آمریکایی ها در مساله برجام، اظهار کرد: مردم از مسئولانی که به موقع با دشمن برخورد می کنند، حمایت خواهند کرد و دشمن شناسی که رهبر معظم انقلاب پیوسته بر آن تاکید دارند باید نصب العین همه مسئولان باشد.
خطیب موقت جمعه قشم با بیان اینکه دستگاه دیپلماسی باید با موضوع رفتار دوگانه فرانسوی ها در حمایت از منافقین برخورد کند، یادآوری کرد: منافقان بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم انقلابی و مسئولان کشورمان را به شهادت رسانده اند و دولت فرانسه این تروریست ها را در آغوش خود جای داده است و از طرفی برای بیش از ۲۳۰ نفر که در حادثه اخیر این کشور کشته و مجروح شدند عزای عمومی اعلام می کند.
وی ادامه داد: ما هرگونه عملیات تروریستی در هر نقطه از جهان را محکوم می کنیم و در عین حال انتظار داریم دستگاه دیپلماسی کشورمان به نحو شایسته با رفتار دوگانه فرانسوی ها و دیگر کشورها برخورد کند.
وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) در ۲۶ تیر ۵۹ شورای نگهبان قانون اساسی را تاسیس کرد، گفت: ابن نهاد انقلابی نقش ارزشمندی در تطبیق قوانین مصوب مجلس با احکام الهی دارد و اعضای آن از ابتدای انقلاب تا به امروز هزاران مصوبه را بررسی کرده اند.
حجت الاسلام آزادی همچنین با اشاره به سالروز پذیرفته شدن قطعنامه ۵۹۸ بیان داشت : علتهایی متعددی باعث شد نظام این قطعنامه را بپذیرد که نشان دادن چهره صلح طلب رژیم بعث و حضور آمریکایی ها در منطقه ، بمباران شیمیایی و تحریمهای تسلیحاتی از جمله عواملی بود که باعث شد جمهوری اسسلامی ایران قطعنامه ۵۹۸ را بپذیرد.
امام جمعه موقت قشم در بخش دیگری از خطبه دوم نماز جمعه قشم با تقدیر از عملکرد مثبت مردم و مسئولان شهرستان در حوزه امور فرهنگی، گفت: در این جزیره اقدامات خوبی در حوزه فرهنگ انجام شده است که مدیریت امام جمعه شهرستان در برگزاری این برنامه ها مشهود است .