قشم نایب قهرمان مسابقات کاراته استانی بانوان

باشگاه مهد ورزش به عنوان نماینده شهرستان قشم توانست مقام دوم و کاپ مسابقات کاتای ساحلی بانوان استان هرمزگان  را برای جزیره به ارمغان بیاورد. محمد امین ذاکری رئییس هیئت کاراته شهرستان قشم با بیان این خبر گفت : به مناسبت دهه فجر مسابقات کاتای ساحلی با  حضور ۱۴۵ کاراته کا در قالب ۱۰تیم و […]

باشگاه مهد ورزش به عنوان نماینده شهرستان قشم توانست مقام دوم و کاپ مسابقات کاتای ساحلی بانوان استان هرمزگان  را برای جزیره به ارمغان بیاورد.

محمد امین ذاکری رئییس هیئت کاراته شهرستان قشم با بیان این خبر گفت : به مناسبت دهه فجر مسابقات کاتای ساحلی با  حضور ۱۴۵ کاراته کا در قالب ۱۰تیم و با حضور گرم و صمیمی خانواده های ورزشکاران در بندرعباس برگزار شد و تیم قشم با بیست کاراته کا به مربی گری سنسی محبوبه بزرگپور در این رقابتها حضور یافت.

وی افزود : در این مسابقات که در ۱۶ رده سنی و کمربندی برگزار شد  باشگاه ستارگان احمدی به مربیگری طلعت حیدری با ۶طلا ،۴نقره و ۶ برنز به عنوان تیم اول  ، باشگاه مهد ورزش قشم به مربیگری محبوبه بزرگپور با ۴طلا ، ۴نقره و ۴برنز به عنوان تیم دوم و  باشگاه   زیبا شهر به مربیگری مریم سالاری با ۴طلا ، ۲نقره و ۴برنز به عنوان تیم سوم معرفی شدند .

ذاکری اظهار داشت : در  آیین اختتامیه این مسابقات با حضور خانم مرادی معاون ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان استان به نفرات برتر مدال و به تیم های برتر کاپ و مدال اهدا شد.

اسامی مدال آورندگان قشمی :

آوا حسینی  مقام سوم (خردسالان ، سبز آبی )

مهلا محمدی  مقام دوم  (نونهالان زرد ، نارنجی )

بنت الهدی علیزاده مقام اول (نونهالان سبز- آبی- بنفش)

فاطمه احمدی سالار مقام سوم  (نونهالان سبز- آبی- بنفش)

ونوشه رستم نژاد مقام اول (نونهالان ، قهوه ای مشکی)

ملودی عزیزی مقام دوم  (نونهالان ، قهوه ای مشکی)

نازنین زینب نیازی مقام اول (نونهالان ، زرد نارنجی)

فاطمه شعبانی مقام سوم  (نونهالان ، زرد نارنجی)

فرنگیس صالحی مقام اول (نونهالان ، قهوه ای مشکی )

مهشید آزانیا مقام دوم (نونهالان ، قهوه ای مشکی )

شیدا نگهبانیان مقام دوم  ( انتخابی قهوه ای – مشکی  )