قشم میزبانی خوب برای میهمانان نوروزی خواهد بود

شهردار قشم در راستای اعلام برنامه های سفرهای نوروزی به شهر قشم از آمادگی لازم این شهر طی این مدت خبر داد . مسطوری قشمی با اعلام آمادگی شهرداری و تدارک برنامه های لازم برای ایام تعطیلات نوروزی گفت : با استفاده از تجربیات سالهای گذشته ، این شهرهر ساله میزبان هموطنان عزیز از سراسر […]

شهردار قشم در راستای اعلام برنامه های سفرهای نوروزی به شهر قشم از آمادگی لازم این شهر طی این مدت خبر داد .
مسطوری قشمی با اعلام آمادگی شهرداری و تدارک برنامه های لازم برای ایام تعطیلات نوروزی گفت : با استفاده از تجربیات سالهای گذشته ، این شهرهر ساله میزبان هموطنان عزیز از سراسر کشور می باشد .

وی افزود: در کنار طرح ها و سازوکارهایی که با هدف ایجاد فضای مناسب برای ایام تعطیلات نوروزی برنامه ریزی شده است به دنبال رسیدن به شاخصه هایی هستیم که این شهر را از هر لحاظ الگو و مقصدی زیبا معرفی شود.
شهردار قشم با اشاره به اقدامات اولیه در خصوص تعطیلات نوروزی  گفت : در حال حاضر طی این مدت شهرداری قشم اقدام به چاپ نقشه گردشگری کرده که از هم اکنون در سطح شهر و بین هتل ها توزیع شده است .
وی با اشاره به سد معبر فروشندگان میوه در وانت بارها طی این ایام گفت : این پدیده باعث نارضایتی و گلایه شهروندان عزیز قرار گرفته و به منظور رفع مشکل در این خصوص اکیپ انضباط شهری شامل نظارت بر صنوف و خدمات شهری و همچنین سد معبر طی این مدت به صورت ویژه فعالیت خواهد کرد .
مسطوری با اشاره به کشیک واحد های اداری شهرداری بیان داشت : طی این مدت پرسنل زحمتکش در بخش تنظیفات شهری به صورت کشیک انجام خدمت خواهند کرد و همچنین واحد آتش نشانی شهرداری طی این مدت به صورت آماده باش کامل به سر خواهد برد .
شهردار قشم با تقدیر از پلیس راهور در خصوص نظم ترافیکی شهر گفت : در خصوص ترافیک شهری ، پلیس راهور همیشه در کنار شهرداری از هیچ تلاشی در جهت آسایش و آرامش ترافیکی مزایقه نکرده است که جا دارد از زحمات آنها تقدیر کنیم . وی  همچنین با اشاره به آماده باش اکیپ گشت نظارتی سازمان حمل و نقل همگانی شهر و حومه گفت : به دلیل سهولت تردد خودروها به قشم اکثریت میمانان ترجیح می دهند که با وسیله نقلیه شخصی به این جزیره زیبا مسافرت کنند ولی برای آن دسته از مسافرانی که ترجیح می دهند با سایر ناوگانهای حمل و نقل به قشم سفر کنند تدابیری در خصوص تردد و جابجایی در سطح شهر و اماکن توریستی و گردشگری اندیشیده شده است که گشت نظارتی سازمان حمل و نقل همگانی شهر و حومه آنها را کنترل خواهد کرد .
مسطوری گفت : در خصوص پذیرایی از میهمانان نوروزی و اتخاذ تدابیر لازم در این زمینه مطابق با سالهای گذشته با تشکیل ستاد تسهیلات سفر در سازمان منطقه آزاد قشم با حضور تمامی  مسئولین اجرایی تشکیل شده است که می تواند گامی موثر در راستای خدمات بهتر به گردشگران باشد . لازمه انجام این کار ، همکاری تنگاتنگ همه دستگاههای اجرایی جهت ارائه خدمات بهتر در شهر قشم می باشد .
وی در پایان گفت : امید است با اتخاذ تدابیر لازم سفری خوش برای گردشگران رقم بخورد و با خاطره ای خوش این سفر ها را به پایان برسانند .