قشم جزیره خوشبختی

خبر معرفی جزیره قشم به عنوان مرکز گردشگری حلال به دنیای توریسم کشورهای اسلامی موجی از شادی در همه کشورها به راه انداخت و ملت تا خود صبح موج مکزیکی رفتند. در همین زمینه مدیران مراکز جذب توریسم کشورهای اسلامی از جمله در جزیره بالی اندونزی , دوبی, مالزی و مصر از دیشب عزا گرفته […]

خبر معرفی جزیره قشم به عنوان مرکز گردشگری حلال به دنیای توریسم کشورهای اسلامی موجی از شادی در همه کشورها به راه انداخت و ملت تا خود صبح موج مکزیکی رفتند.

در همین زمینه مدیران مراکز جذب توریسم کشورهای اسلامی از جمله در جزیره بالی اندونزی , دوبی, مالزی و مصر از دیشب عزا گرفته اند و هی دو دستی توی سرشان زدند که با وجود جذابیت های جزیره قشم چه خاکی بر سر کنند که با این همه امکانات قشم دیگر احدی به اهرام مصر و جزیره بالی اندونزی و مالزی نخواهد رفت و از فردا همه شیخ های ثروتمند و عاشق ایران با کیسه های درهم و دینار شنا کنان به قشم رفته و شادمان از این همه سعادت در ساحل شنی جزیره غلت خواهند زد.

اصولا در کشور ما برنامه ریزی در حوزه جذب توریست ژنتیکی در خون مدیران سازمان گردشگری نهادینه شده است و این عزیزان طی یک برنامه کوتاه مدت ( حدودا ۳۰ ساله) موفق شدند جزیره کیش را به بزرگترین حوزه گردشگری قاره آسیا تبدیل کنند و امروزه بجز مدیران و مسوولان عزیز همه اهالی ثروتمند خاورمیانه در کیش پلاس هستند به حدی که عید دو سال قبل مدیران جزیره به سبب کثرت گردشگران و کمبود جا به مردم قاره آسیا اعلام کردند که جان مادراتون در خانه بمانید که قد یک مرغ دونی هم برایمان جا نمانده است.

این هم که میگویند این خبر مربوط به ارمنستان هست و ایرانی ها عید چند سال قبل این کشور کوچک را قرق کردند و دیگه توی هتل های ایروان جا برای سوزن انداختن نبوده شایعه استکبار جهانی هست.

در مجموع این انتخاب خجسته را به فال نیک میگیریم و معتقدیم قشم به سبب ساختاری دارای جذابیت های بسیاری در حوزه گردشگری است که در راس آن نحوه مدیریت این جزیره هست که به ثبت جهانی رسیده است و هم اکنون جزو عجایب هفتگانه جهان محسوب میشود.

به حدی که هنوز معلوم نیست دقیقا مدیران حوزه های اداری جزیره چه کسانی هستند. باور کنید اگر به یک توریست اهل موضوعات حلال بگویند که برای یک تیم ورزشی در قشم دو تا هیات مدیره از سوی منطقه آزاد و سازمان ورزش و جوانان وجود دارد و اصولا شهر بصورت مدیریت جفتی اداره می شود همان جا از شدت هیجان پاسپورتش را آتش زده و برای همیشه ساکن قشم می شود.
در مجموع و شکر خدا جاذبه های این شکلی در جزیره کم نداریم و حتم بدانید بزودی توریست های ثروتمند بالی اندونزی دوبی و اهرام مصر را فراموش خواهند کرد و روزگار آقایی قشم آغاز خواهد شد.

#کاظم_گلخنی
ندای هرمزگان