قاچاق سوخت برای جوانان قشمی فاجعه می شود

فرمانده پلیس راه قشم گفت : سوق جوانان قشمی به سوی قاچاق سوخت در آینده فاجعه می شود . به گزارش پایگاه خبری قشم آزاد ؛ سرهنگ محمد یعقوبی فرمانده پلیس راه شهرستان قشم پیش از ظهر امروز در نشست با دهیاران این شهرستان اظهار کرد‌ : پیشرفت در جزیره قشم و برنامه هایی مبنی بر […]

فرمانده پلیس راه قشم گفت : سوق جوانان قشمی به سوی قاچاق سوخت در آینده فاجعه می شود .

به گزارش پایگاه خبری قشم آزاد ؛ سرهنگ محمد یعقوبی فرمانده پلیس راه شهرستان قشم پیش از ظهر امروز در نشست با دهیاران این شهرستان اظهار کرد‌ : پیشرفت در جزیره قشم و برنامه هایی مبنی بر جلوگیری از قاچاق سوخت  جوانانی که رو به سوی قاچاق دارند بدون داشتن حرفه ای برای کار در زندگی در سال های آینده فاجعه می شود.

وی افزود: این جزیره به دلیل توریستی بودن در آینده ای نزدیک شاهد تحولاتی می شود که به وجود جوانانی با آموزش در سطح های مختلف نیازمند است .

فرمانده پلیس راه شهرستان قشم باتاکید براین که جوانان قشمی باید از لحاظ آموزش و علم مسلح باشند و حافظ این منطقه باشند ؛ افزود : حضور جوانان کم سن وسال در میدان قاچاق سوخت فرصت  آموزش و تجربه را از آنها گرفته است .

یعقوبی درادامه به مناطق حادثه خیر این شهرستان اشاره کرد و ؛ گفت: محورهای جاده فرودگاه – درگهان  از جمله محورهای پرتصادف در شهرستان قشم است .

به گفته وی آموزش به مردم روستایی این جزیره و نصب تابلوها در جاده های بیرون شهری مرگ میر در این جزیره را کمرنگ کرده است .

این مقام انتظامی با ابراز نگرانی بیان کرد:‌ نقاط حادثه‌خیز شهرستان با هزینه ای ۵ میلیاردی شناسایی شد و با نصب تابلو و علائم خطر این نقاط را آشکارسازی گردید که متاسفانه  این تابلوها توسط افراد سود جو ربوده شده است .

فرمانده پلیس راه شهرستان قشم به نقش دهیاران اشاره کرد و تصریح کرد : دهیاران یاران اصلی پلیس از درون مردم هستند .

یعقوبی افزود:‌ ماموران پلیس راه در قالب گشت‌های محسوس و نامحسوس جاده‌ها و محورهای شهرستان را با هدف کاهش تصادفات و تامین امنیت رانندگان و مسافران کنترل می‌کنند .

وی درپایان بیان کرد: آشنایی با فرهنگ ترافیک فرهنگ رانندگی مردم را تغییر می دهد.