فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران نباید کند یا متوقف شود

حجت الاسلام جوکار در خطبه های این هفته نماز جمعه قشم گفت: دخالت در امور داخلی ایران لقمه بزگتر از دهان آمریکا و انگلیس است و هیچ دولتی حق ندارد در امور داخلی ایران دخالت کند. وی مذاکره ایران با کشورهای پنج بعلاوه یک را برای شکستن فضای خصمانه و دیدگاه منفی مورد نظر غربی […]

حجت الاسلام جوکار در خطبه های این هفته نماز جمعه قشم گفت: دخالت در امور داخلی ایران لقمه بزگتر از دهان آمریکا و انگلیس است و هیچ دولتی حق ندارد در امور داخلی ایران دخالت کند.

وی مذاکره ایران با کشورهای پنج بعلاوه یک را برای شکستن فضای خصمانه و دیدگاه منفی مورد نظر غربی ها  برعلیه ایران عنوان کرد و افزود :  طبق گفته رهبر معظم انقلاب، مذاکرات باید ادامه یابد و فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران نباید کند یا متوقف شود.

امام جمعه قشم از دولت خواست با جواب قاطع جلو یاوه گویی ها و دخالت بیجای بگیرد و در غیر اینصورت آمریکا و انگلیس با جواب کوبنده ملت روبرو خواهند شد.وی تصریح کرد: غربی ها بدانند که مردم و دولت ایران مطیع محض ولایت فقیه هستند و هراقدامی علیه ایران با وجود ولایت فقیه نتیجه و ثمری برای آنها نخواهد داشت.

حجت الاسلام جوکار همچنین   ابلاغ سیاست های کلی سلامت از سوی رهبر معظم انقلاب را نشانه درایت و تدبیر و جامعیت فکر رهبر انقلاب دانست و توسعه کمی و کیفی بهداشت وبیمه را از نیازمندی های مردم عنوان نمود که می بایست مورد توجه مسئولین قرار گیرد.

امام جمعه قشم در پایان از زحمات تلاش های شبکه بهداشت و درمان قشم برای ساماندهی بیمارستان فاطمه الزهرا (س) قشم تقدیر و تشکر نمود و از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی خواست در خصوص وضعیت مسکن پزشکان قشم اقدام اساسی نمایند.