فعالیت شبانه روزی مراکز بهداشتی و درمانی قشم در ایام نوروز

مدیر شبکه بهداشت و درمان قشم از وضعیت بهداشت اماکن اقامتی و عرضه مواد غذایی ویژه ایام نوروز بازدید کرد . دکتر دولت آبادی در گفتگو با هرمز انلاین گفت : به منظور حفظ سلامت و جلوگیری از بیماری های واگیر در این ایام گشت های نظارتی بهداشت به صورت ۲۴ ساعت در ایام نوروز […]

مدیر شبکه بهداشت و درمان قشم از وضعیت بهداشت اماکن اقامتی و عرضه مواد غذایی ویژه ایام نوروز بازدید کرد .

دکتر دولت آبادی در گفتگو با هرمز انلاین گفت : به منظور حفظ سلامت و جلوگیری از بیماری های واگیر در این ایام گشت های نظارتی بهداشت به صورت ۲۴ ساعت در ایام نوروز فعالیت می نمایندو با تخلفات برخورد خواهند داشت .

وی افزود : عرضه وپخت هر نوع مواد غذایی گرم در غرفه ها ممنوع می باشد و شبکه بهداشت هیچ مجوزی برای این غرفه ها صادر نکرده و هرگونه فعالیت در این زمینه ممنوع می باشد.

مدیر شبکه بهداشت قشم از آمادگی مراکز درمانی و بهداشتی شهرستان قشم در ایام نوروز خبر داد و بیان داشت : ۲ مطب فعال در اورژانس بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) و یک مطب در درمانگاه شهید ذاکری با کادر  پزشک ، ماما و دندان پزشک مستقر شده است .

محمد رضا دولت آبادی اعلام کرد: در این ایام ۱۶ تخت تزریقات وپانسمان به ظرفیت بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) اضافه شده است و دو آمبولانس دریایی و هفت پایگاه ۱۱۵ بصورت ۲۴ ساعته در شهر ها قشم ، درگهان و سوزا و روستای طبل در حال فعالیت می باشند .

وی درپایان اظهار داشت : بحمد الله تا کنون مصدوم منجر به فوت و تصادف با تعداد مصدوم بالا در قشم نداشته ایم و از نظر بهداشتی هم تا کنون گزارش خاصی اعلام نشده است.