فروش زمین های شهرک ساحلی دامون قشم در بازار آزاد

چند ماه پیش اراضی مشرف به ساحل جنوبی شهر قشم که در نقطه ای بسیار خوبی قرار دارد تسطیح و تابلو شهرک ساحلی دامون در آن نصب شد . اما برخلاف همه اراضی شهری در قشم که منطقه آزاد اقدام به فروش آن می کند قطعه زمین های این شهرک بدون زیر ساخت در بازار […]

چند ماه پیش اراضی مشرف به ساحل جنوبی شهر قشم که در نقطه ای بسیار خوبی قرار دارد تسطیح و تابلو شهرک ساحلی دامون در آن نصب شد .

اما برخلاف همه اراضی شهری در قشم که منطقه آزاد اقدام به فروش آن می کند قطعه زمین های این شهرک بدون زیر ساخت در بازار آزاد با قیمت هر متر مربع ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون و ششصد در حال خرید و فروش است و این در حالی است که تا کنون در خصوص این شهرک  هیچ اطلاع رسانی و شفاف سازی انجام نشده است.

در حالی که قیمت مصوب زمین  توسط منطقه در شهرک های مسکونی با زیر ساخت  کمتر از یک میلیون و ششصد هزار تومان است مسئولین باید به سئوال پاشخ دهند این اراضی به چه کسی واگذار شده و این افراد چگونه بازار سیاه به راه انداخته اند.

لازم به یاد آوری است موضوع زمین مسکونی یکی از دغدغه های اصلی جوانان قشمی است که منطقه آزاد قشم تا کنون راهکار مناسبی برای تامین این نیاز ضروری ارائه نکرده و سالهاست مردم از گرانی زمین ابراز نارضایتی کرده اند.