فرمانده ناحیه قشم :علم دانش آموزان ما در سنگر تعلیم و تربیت می تواند دشمن را به عقب براند

فرمانده ناحیه قشم گفت: علم دانش آموزان ما در سنگر تعلیم و تربیت می تواند دشمن را به عقب براند به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزآنلاین: سرهنگ حمید ماندگاری فرمانده ناحیه قشم در آیین به صدا درآوردن زنگ مهرمدرسه، گفت: برای حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان های شهدای دفاع مقدس، همه دانش آموزان […]

فرمانده ناحیه قشم گفت: علم دانش آموزان ما در سنگر تعلیم و تربیت می تواند دشمن را به عقب براند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزآنلاین: سرهنگ حمید ماندگاری فرمانده ناحیه قشم در آیین به صدا درآوردن زنگ مهرمدرسه، گفت: برای حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان های شهدای دفاع مقدس، همه دانش آموزان باید به سلاح دانش روز مجهز شوند.

ماندگاری افزود: آموزش و پرورش باید علم و دانش را دنبال کند و مانند گذشته قله های بلند علم و دانش و اخلاق و معنویت را فتح کند .

فرمانده ناحیه قشم بیان داشت:هدف دشمن در عرصه جنگ نرم تسخیر و اثرگذاری بر روی افکار و اندیشه‌های افراد جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان است.

ماندگاری تربیت دانش آموزان رامهم ترین وظایف آموزش و پرورش در نظام اسلامی دانست و افزود: نسل جوان ما در صورت تربیت صحیح در آموزش و پرورش، می تواند تهاجم فرهنگی دشمن را با ناکامی مواجه سازد.

فرمانده ناحیه قشم درپایان تاکید کرد: معلمین خودباید دارای اخلاق سالم باشند و الگویی برای دانش آموزان باشند تا بتوانند شرایطی بوجود بیارند که مشکلات روحی دانش آموزان رفع کنند.