فرمانده ناحیه قشم: جشنواره فرهنگی ورزشی قشم برگزار می شود

فرمانده ناحیه بسیج قشم از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی قشم به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد. سرهنگ حمید ماندگاری با بیان اینکه این جشنواره به مناسبت هفته بسیج با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت‌های فعال ورزشی برگزارمی شود، اظهار کرد: توجه به توسعه اخلاق مداری و نشر و ترویج فرهنگ […]

فرمانده ناحیه بسیج قشم از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی قشم به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمید ماندگاری با بیان اینکه این جشنواره به مناسبت هفته بسیج با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت‌های فعال ورزشی برگزارمی شود، اظهار کرد: توجه به توسعه اخلاق مداری و نشر و ترویج فرهنگ غنی اسلامی از طریق ورزش مهمترین اثرات ماندگار در حوزه فرهنگی و اجتماعی دارد.

وی افزود: ورزش به عنوان یکی از رفتارهای اجتماعی نه تنها تقویت کننده جسم و روح هر فرد است بلکه در تحکیم روابط اجتماعی و در مدیریت احساسات و هیجان‌های رفتاری کمک شایسته‌ای به انسان‌ها می‌کند.

ماندگاری ورزش را یکی از عوامل بازدارنده از آسیب‌ها و تهدیدات نرم دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: نگاه به ورزش تجلی منزلت بسیج و سبب اقتدار ملت است و همه ما باید نگاه ورزشی داشته باشیم و ورزش را هدفمند و از مقطعی بودن خارج کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم تصریح کرد: تامین امکانات ورزشی برای جوانان و سوق دادن جوانان به ورزش هرگونه ناپاکی را از خود دور می‌کند و بهترین راه برای مقابله با اعتیاد و مشکلات اجتماعی است.

وی افزود: تقویت روحیه بسیجی ورزشکار باید در تمام افراد صورت گیرد که همین تفکر و روحیه بسیجی پیروزی در هر کاری را به دنبال دارد چرا که بسیجی بودن مسیر زندگی را صاف و هموار می‌‌کند.