فرماندار قشم: دفاع مقدس نمودار برجسته‌ترین افتخارات ایران است

فرماندارقشم گفت: هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام است. به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمزآنلاین ؛ مسعود سالاری فرماندار شهرستان قشم پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان قشم اظهار داشت […]

فرماندارقشم گفت: هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمزآنلاین ؛ مسعود سالاری فرماندار شهرستان قشم پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان قشم اظهار داشت : تلاش می‌کنیم با محوریت مردم و نهادهای غیر‌ دولتی در شأن حماسه‌آفرینان هشت سال جنگ تحمیلی و پاسداشت دلاور‌مردی‌های آن‌ها برنامه امسال را اجرایی کنیم.

سالاری گفت: جامعه باید از دستاوردهای ارزشمند دفاع مقدس و شاهکار حماسه‌آفرینی جوانان این مرز و بوم بهره‌مند شده و با نوآوری‌های جدید سعی کنیم این عزت و سربلندی ماندگار را به نسل‌های بعدی منتقل کنیم.

فرماندارقشم با اشاره به ثمرات برجسته جنگ هشت ساله تحمیلی اذعان کرد: رسیدن به استقلال، خودکفایی و مقاومت در برابر تحریم از جمله برکات و ثمراتی بود که به پاس جنگ تحمیلی برای ملت ایران به دست آمد.

وی در پایان از مسولین این شهرستان خواستارشد: باهدف وبرنامه های خاصی مردم رابه تماشای نمایشگاه دفاع مقدس بکشانند تاآنهاهم در این امر مهم سهیم داشته باشند .