فرماندار قشم : با همدلی و تعامل مشکلات ورزش قشم حل می شود

در جلسه ای با حضور فرماندار شهرستان قشم و مدیر کل اداره ورزش و جوانان هرمزگان مراسم تودیع و  معارفه رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم انجام شد. فرماندار شهرستان قشم گفت : عرصه ورزش در کشور اسلامی ما عرصه جوانمردی،اخلاق و انصاف است. مسعود سالاری افزود : ورزش به عنوان یک پدیده ی […]

در جلسه ای با حضور فرماندار شهرستان قشم و مدیر کل اداره ورزش و جوانان هرمزگان مراسم تودیع و  معارفه رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم انجام شد.

فرماندار شهرستان قشم گفت : عرصه ورزش در کشور اسلامی ما عرصه جوانمردی،اخلاق و انصاف است.

مسعود سالاری افزود : ورزش به عنوان یک پدیده ی مفرح و پرنشاط می تواند از بسیاری معضلات و آسیبهای فرهنگی و اجتماعی جلوگیری کند.

وی عنوان کرد : با وجو د کمبود امکانات در زمینه ورزش در شهرستان قشم شاهد کسب مقام های عالی توسط ورزشکاران عزیز قشمی در رشته های مختلف ورزشی  بوده ایم که امیدوارم  همچون گذشته با تلاش بیش از پیش ، شاهد ارتقاء سطح ورزشی شهرستان قشم باشیم.

سالاری اظهار داشت: جایگاه اصلی ورزش شهرستان قشم بسیار بالاتر از جایگاه کنونی است که امیدوارم با مدیریت قوی و تعامل بین دستگاه ها ،به جایگاه و موقعیت اصلی خود در عرصه ورزش دست پیدا کند.

در پایان از زحمات محمد مهدی جهانبخش سرپرست قبلی اداره ورزش و جوانان تقدیر شد و علی خواجه فینی به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان قشم منصوب شد.