فرماندار قشم:قشم با امنیت ترین شهرستان در استان هرمزگان است

فرماندار قشم  گفت: قشم با امنیت ترین شهرستان در استان محسوب می شود به گزارش هرمزآنلاین ؛ مسعود سالاری در دیدار فرماندهان نیروی انتظامی شهرستان قشم ضمن تبریک هفته ناجا بیان داشت با توجه به دشمنی های استبکار جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی از قبیل بحث های تجزیه طلبی و فعالیت گروه های تروریستی […]

فرماندار قشم  گفت: قشم با امنیت ترین شهرستان در استان محسوب می شود

به گزارش هرمزآنلاین ؛ مسعود سالاری در دیدار فرماندهان نیروی انتظامی شهرستان قشم ضمن تبریک هفته ناجا بیان داشت با توجه به دشمنی های استبکار جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی از قبیل بحث های تجزیه طلبی و فعالیت گروه های تروریستی در اوایل انقلاب و بحث جنگ تحمیلی وتهدیدهاو تحریم ها علیه نظام که با هدایت بنیانگذار انقلاب اسلامی (ره) و رهبر معظم انقلاب وبا حمایت مردمی نامید شدند.

فرماندار قشم با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهوری آمریکا مبنی براینکه دنیال براندازی نیستم این سخنان را نشانه قدرت نظام اسلامی است.

سالاری بیان داشت انقلاب اسلامی در خصوص مبارزه با مواد مخدر وقاچاق بیش از ۴۰۰۰ شهید تقدیم کرده وقرار داشتن ایران در مسیر ترازیت به بحث مهم امنیت اشاره کرد وگفت جزیره قشم جزو آمار شاخص امنیتی بسیار خوبی محسوب می شود.

وی نیز گفت : در بحث تلافات جاده ای در قشم آمار بسیار پایینی داشتیم که قابل تقدیر است که از نیروهای راهور این شهرستان تشکر نماییم.

فرماندار قشم در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت : اساسی ترین نیاز منطقه با توجه به این که دشمنان به دنبال تفرقه در بین مذاهب هستند ولی با هوشیاری نیروی انتظامی این مشکل برطرف شده است.

مسعود سالاری در ادامه تصریح کرد : قشم به منزله یک ایران کوچک که از سراسر کشور در این شهرستان حضور دارند وظیفه انسانی و وجدانی این را می طلبد که امنیت آنها را تامین کنیم که در این خصوص نیروی انتظامی بسیار خوب عمل کرده است.

فرماندار قشم در ادامه به حضور ۲ میلیون نفرگردشگر در قشم گفت: حضور ۲ میلیون گردشگر در قشم که ۲۰ برابر جمعیت شهرستان محسوب می شود وارد قشم شدند و امنیت آنها تامین شده است.

در ادامه این دیدار سرهنگ بوستانی فرمانده انتظامی شهرستان قشم گزارشاتی از عملکرد نیروی انتظامی ارائه کرد.