فرماندار جدید شهرستان قشم معرفی شد

امام جمعه قشم در آئین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان قشم گفت :خدمت در انقلاب اسلامی افتخار بزرگی است و اجر و ثواب مضاعفی دارد. وی افزود : اسلام برای خدمت به مردم اصولی را تعیین کرده است که رعایت اخلاص و تقوای الهی و در نظر گرفتن نظارت خداوند و منافع ملت و مصلحت […]

امام جمعه قشم در آئین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان قشم گفت :خدمت در انقلاب اسلامی افتخار بزرگی است و اجر و ثواب مضاعفی دارد.
وی افزود : اسلام برای خدمت به مردم اصولی را تعیین کرده است که رعایت اخلاص و تقوای الهی و در نظر گرفتن نظارت خداوند و منافع ملت و مصلحت عمومی در تمام ابعاد است لذا مدیران و مسئولین در هر جایی که خدمت می کنند باید خود را در محضر خداوند بدانند و در این صورت الطاف الهی شامل حال آنها خواهد شد .
حجت الاسلام جوکار وجود نفت و گاز ، جاذبه های طبیعی و گردشگری ، صنعت و تجارت و تنوع قومی را از جمله ظرفیتهای قشم دانست و عنوان داشت : مسئولین با استفاده از این ظرفیتها خواهند توانست فقر و محرومیت را نه تنها از جزیره قشم بلکه استان هرمزگان رفع نمایند.
امام جمعه قشم در بخش دیگری از سخنان خود وجود تعامل بین مردم و مسئولین و حضور برادرانه اهل سنت و شیعه را خصیصه های زبان زد شهرستان قشم خواند و از فرماندار جدید خواست با سعه صدر و تحمل مشکلات و بکارگیری افراد متدین و متخصص در خدمت رسانی به مردم گام بردارد.
حجت الاسلام جوکار مشکلات شهرستان قشم را آب آشامیدنی ، جاده و راه ، بهداشت و در مان ، اشتغال و مسکن مهر عنوان نمود و از همه مسئولین خواست تا با مدیریت جهادی و تعامل در رفع مشکلات شهرستان کوشش نماید
امام جمعه اهل سنت قشم هم در این مراسم گفت : شهرستان قشم دارای ویژگی های خاصی است که نیازمند نگاه بلند و سعه صدر و دلسوزی همگانی است.
شیخ خطیب مهاجر پذیری ، وجود سازمان منطقه آزاد و تضاد های قانونی را از خصیصه های شهرستان قشم خواند و افزود : با تعامل دوطرفه بسیاری از مشکلاتی که در سطوح مدیریتی قشم وجود دارد رفع خواهد شد.

فرماندار جدید شهرستان  قشم رسیدگی به مشکلات مردم را یک وظیفه دانست و افزود: مشکلات جزیره قشم به خوبی شناسایی شده است و برنامه ها و راهکارهای خوبی برای حل مشکلات این جزیره دیده شده است .

عزت کمال زاده عباسی  افزود : موانع هایی که در جزیره قشم وجود دارد با تعامل فرمانداری و سازمان منطقه آزاد قشم حل می شود .
در این مراسم از زحمات و تلاشهای مسعود سالاری در مدت تصدی فرمانداری قشم تقدیر و خانم عزت کمال زاده به عنوان فرماندار شهرستان قشم معرفی شد.
کمال زاده ۵۴ ساله با تحصیلات کارشناسی مدیریت دولتی و ۲۵ سال خدمت در بدنه وزارت کشور می باشد که مسئولیت های معاونت برنامه ریزی فرمانداری قشم ، بخشدار قشم و مسئول ورزش بانوان استان هرمزگان کارشناس ارشد معاونت سیاسی وزارت کشور را در کارنامه خود دارد.