فرماندارقشم:پایگاه دریابانی قشم با اقتدارازخلیج فارس محافظت می کند

فرماندارقشم گفت: پایگاه دریابانی قشم با اقتدارازآبهای نیلگون خلیج فارس محافظت می کند . به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمزآنلاین؛ مسعود سالاری فرماندارشهرستان قشم در آیین تجلیل ازکارکنان  پایگاه دریابانی قشم ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، از خدمات ارزنده نیروی انتظامی و دریابانی قشم در زمینه ایجاد امنیت و آسایش مردم تقدیر و تشکر کردوافزود: […]

فرماندارقشم گفت: پایگاه دریابانی قشم با اقتدارازآبهای نیلگون خلیج فارس محافظت می کند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمزآنلاین؛ مسعود سالاری فرماندارشهرستان قشم در آیین تجلیل ازکارکنان  پایگاه دریابانی قشم ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، از خدمات ارزنده نیروی انتظامی و دریابانی قشم در زمینه ایجاد امنیت و آسایش مردم تقدیر و تشکر کردوافزود: پایگاه دریابانی قشم با ایستادگی درمقابل قاچاقچیان اقتدار وپیشرفت ملت ایران را دنبال می کنند .

وی افزود: جزیره ی قشم از نظر امنیتی در شرایط بسیار خوبی بسر می برد و ما جزو مراکزی هستیم که در شاخص‌های امنیتی از رشد بسیار بالایی برخورداریم.

  فرماندار قشم بیان داشت در ۶ ماهه گذشته افزایش ۳۳۵ درصدی کشفیات درزمینه ی قاچاق را داشته اییم  

وی افزود: حضور نیروهای نظامی وانتظامی مقتدر وتوانمند توانسته است امنیت وآسایش را برای مردم این شهرستان داشته باشد .

سالاری افزود:نیروی انتظامی ودریابانی شهرستان قشم با تمسک به قوانین با اقتدارفعالیت نموده اند ودر سال جاری هیچ شکایت وهیچ مشکلی را نداشته اند .

براساس این گزارش در پایان این مراسم از زحمات فرماندهی و پرسنل پایگاه دریابانی قشم از سوی فرماندار تقدیر و تجلیل به عمل آمد .