فراخوان ششمین جشنواره دینی و انقلابی انصار منتشر شد

دبیر ششمین جشنواره دینی و انقلابی انصارشهرستان قشم از انتشار فراخوان این جشنواره خبر داد. “رضا گلستانی قشمی” با اشاره به برگزاری ششمین دوره از این جشنواره ، اظهار داشت: جشنواره دینی و انقلابی انصار با مشارکت نهادها، ارگانها و سازمانهای شهرستان قشم برگزار می‌شود. گلستانی با بیان اهداف این جشنواره گفت : هدف از […]

دبیر ششمین جشنواره دینی و انقلابی انصارشهرستان قشم از انتشار فراخوان این جشنواره خبر داد.
“رضا گلستانی قشمی” با اشاره به برگزاری ششمین دوره از این جشنواره ، اظهار داشت: جشنواره دینی و انقلابی انصار با مشارکت نهادها، ارگانها و سازمانهای شهرستان قشم برگزار می‌شود.
گلستانی با بیان اهداف این جشنواره گفت : هدف از برگزاری این جشنواره کشف استعدادهای جدید هنری است که که بتوانند منشأ تأثیرگذاری در ارتقا و گسترش روز افزون فرهنگ اسلامی و معنویت در جامعه شوند.
دبیر جشنواره انصار بیان داشت : تولید کیفی و محتوایی آثار مطابق با شأن انقلاب اسلامی و پرهیز از موضوعات کلیشه ای خواهد بود . وی افزود : این جشنواره در سه بخش تئاتر صحنه ای ، سرود و استند آپ کمدی برگزار می شود.
گلستانی موضوعات جشنواره را در بخش تئاتر صحنه ای و سرود ” سیره و زندگی اهل بیت علیهم السلام” و “سیره و زندگی شهدا” و موضوع در بخش استند آپ کمدی ” نقد عملکرد مسئولین” و “نقد رفتارهای اشتباه شهروندان” عنوان نمود و اضافه کرد : مهلت ثبت نام در جشنواره و ارسال آثار تا تاریخ ۲۲ تیر ماه ۱۴۰۲ می باشد که هنرمندان میتوانند در سایت https://honarh.ir نسبت به آن اقدام نمایند .
وی ادامه داد : بازبینی آثار از مورخ ۲۲ الی ۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۲ بوده و زمان برگزاری جشنواره ۲۷ ، ۲۸ و ۲۹ شهریور ماه ۱۴۰۲ می باشد.
دبیر ششمین جشنواره دینی و انقلابی انصار شهرستان قشم، تاریخ برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره را ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۲ عنوان کرد و گفت : به امید و یاری خدا در روز ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۲ با حضور مسئولین انقلابی و هنرمندان متعهد این مهم برگزار می شود.