فاطمه(س) شهید دفاع از ولایت است

حجت الاسلام غلامعلی ارجمند در خطبه های نماز جمعه این هفته قشم گفت: در ۱۲ فروردین شالوده نظام دوهزارو پانصدساله طاغوت فرو ریخت و افزون بر ۹۸درصد مردم ایران با رای قاطع خود نظام جمهوری اسلامی ایران را برگزیدند و با حضور خود توطئه های دشمن را خنثی کردند. مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه […]

حجت الاسلام غلامعلی ارجمند در خطبه های نماز جمعه این هفته قشم گفت: در ۱۲ فروردین شالوده نظام دوهزارو پانصدساله طاغوت فرو ریخت و افزون بر ۹۸درصد مردم ایران با رای قاطع خود نظام جمهوری اسلامی ایران را برگزیدند و با حضور خود توطئه های دشمن را خنثی کردند.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان در بخش دیگری از این خطبه به حضور رهبر معظم انقلاب در اردوگاه های راهیان نور در مناطق جنگی اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب با این حرکت نشان دادند که راه شهدا همچنان ادامه دارد و فرهنگ دفاع مقدس بایستی در بین مردم ما باقی بماند.

وی با اشاره به سالروزشهادت حضرت زهرا (س) بیان داشت: فاطمه (س)‌ حجت خدا بر ائمه است و این بانوی بزرگوار در احترام به پدر و همسرداری و تربیت فرزندان ،‌ حجاب سخاوت و دفاع از ولایت سرآمد همه زنان عالم است به نحوی که در راه دفاع از ولایت به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام ارجمند همچنین با تقدیر از نامگذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ از سوی رهبری بر ضرورت همکاری تنگاتنگ مردم با مسوولان جهت تحقق منویات رهبری در قالب این شعار تاکید کرد.

وی همچنین از مسوولان جزیره قشم بخاطر ارائه خدمات به مسافران و مهمانان نوروزی تقدیر و تشکر کرد و گفت: امیدواریم این خدمات که بسیار ارزنده است در روزهای آینده نیز به طور مناسب ارائه شود.