علت دغدغه دولت برای خرید هواپیماهای لوکس مشخص شد/ استاندار تهران: بعید می‌دانم در تهران، بی‌خانمان داشته باشیم!

گروه اجتماعی – رجانیوز: انتشار تصاویر گورخواب‌ها در نزدیکی پایتخت و موج واکنش افکار عمومی نسبت به این موضوع دردناک اجتماعی، مسئولین کشور هم نسبت به آن واکنش نشان دادند و در هر حوزه‌ای، خواستار اقداماتی برای بهبود وضعیت بی‌خانمان‌ها شدند.   به گزارش رجانیوز، در این میان اما استاندار تهران اساسا منکر وجود بی‌خانمان‌ها […]

گروه اجتماعی – رجانیوز: انتشار تصاویر گورخواب‌ها در نزدیکی پایتخت و موج واکنش افکار عمومی نسبت به این موضوع دردناک اجتماعی، مسئولین کشور هم نسبت به آن واکنش نشان دادند و در هر حوزه‌ای، خواستار اقداماتی برای بهبود وضعیت بی‌خانمان‌ها شدند.

 

به گزارش رجانیوز، در این میان اما استاندار تهران اساسا منکر وجود بی‌خانمان‌ها در تهران شد و درباره این پرسش که آیا در تهران بی‌خانمان وجود دارد یا خیر، گفت: «بی‌خانمان به آن معنی در تهران بعید می‌دانم.»

 

سیدحسین هاشمی درباره مضوع گورخواب‌های نصیرآباد و جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح تهران اظهار کرد: «در مورد مسئله پیش آمده در منطقه نصیر آباد باید گفت که این افراد معتادان متجاهر بودند و بی خانمان نبودند. این افراد در حال حاضر جمع آوری شده و به مرکزی با نام اخوان در شهریار منتقل شدند که مراحل درمانی آنها ادامه دارد و رو به بهبودی هستند.»

 

استاندار تهران با بیان اینکه مقداری مسئله نصیرآباد را بیش از اندازه بزرگ جلوه دادند، گفت: «در این زمینه به خصوص بحث بی خانمان بودن را مطرح کردند؛ در حالیکه این افراد معتاد متجاهر بودند و جمع‌آوری‌شان جزو سیاست اصلی ما است.»

 

 

این سخنان عجیب آقای استاندار در حایل مطرح شده که شخص رئیس‌جمهور هم نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و خواستار رسیدگی به مشکل این افراد شد.

 

 

البته پیش از این هم دولت روحانی نشان داده که دغدغه کمتر از ۱۰ درصد مردم را بیشتر از خواسته اکثریت مردم کشور دارای اولویت و اهمیت می‌داند. پروژه خرید هوایپیماهای لوکس در زمانی که تنها ۷ درصد مردم از حمل و نقل هوایی استفاده می‌کنند، مصداق این رویکرد دولت است.