عزاداری درروستاهای قشم باحضوررئیس سازمان تبلیغات

به مناسبت ایام سوگواری شهادت مول الموحدین امیرالمومنین علی (ع) مراسم عزاداری و سوگواری در روستاهای قشم باحضور رئیس سازمان تبلیغات این شهرستان برگزار گردید. به گزارش شبکه ی اطلاع رسانی هرمزآنلاین:احمدغلامی” رئیس سازمان تبلیغات شهرستان قشم درجمع عزاداران حسینی در مساجد روستاهای(طبل؛گوران؛صلخ) این شهرستان شرکت کرد و سوگواران حسینی را همراهی کرد. رئیس سازمان […]

به مناسبت ایام سوگواری شهادت مول الموحدین امیرالمومنین علی (ع) مراسم عزاداری و سوگواری در روستاهای قشم باحضور رئیس سازمان تبلیغات این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش شبکه ی اطلاع رسانی هرمزآنلاین:احمدغلامی” رئیس سازمان تبلیغات شهرستان قشم درجمع عزاداران حسینی در مساجد روستاهای(طبل؛گوران؛صلخ) این شهرستان شرکت کرد و سوگواران حسینی را همراهی کرد.

رئیس سازمان تبلیغات شهرستان قشم گفت:مساجد و اماکن مذهبی این شهرستان نیز از شب های گذشته شاهد برپایی مراسم عزاداری در شب های لیله القدر است.

غلامی افزود:مردم جزیره ی قشم مراسم سوگواری امیرالمومنین علی (ع) در قالب دسته های سینه زنی به عزاداری پرداخته و عشق و ارادت خود را به ائمه اطهار ابراز داشتند.

وی اظهارکرد: مردم این شهرستان در این شبها با پخت انواع غذاهای نذری ، قربانی کردن و حضور در مراسم های عزاداری ، ضمن ابراز ارادت خود به ائمه اطهار (ع)، درغم شهادت مول الموحدین امیرالمومنین علی (ع) اشک ماتم ریختند.

بر اساس این گزارش آیین های عزاداری شبهای قدر از ساعات ۲۱شب تا ۳ صبح در نقاط مختلف شهرستان با حضور پر شور ارادتمندان و دلدادگان به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) آغاز شده و همچنان ادامه دارد.