عالم اهل سنت جزیره قشم حادثه تروریستی حرم شاه چراغ را محکوم کرد

شیخ ابراهیم ابراهیمی از علمای اهل سنت جزیره قشم ضمن اعلام همدردی با خانواده های حادثه تروریستی حرم احمد بن موسی(ع)  این جنایت گروهک داعش را محکوم کرد. وی در یادداشتی  این واقعه دلخراش  را جزئی از برنامه ریزی جریان صهیونیستی و متحدان آن اعلام نمود . در این یادداشت آمده است : بسم الله […]

شیخ ابراهیم ابراهیمی از علمای اهل سنت جزیره قشم ضمن اعلام همدردی با خانواده های حادثه تروریستی حرم احمد بن موسی(ع)  این جنایت گروهک داعش را محکوم کرد. وی در یادداشتی  این واقعه دلخراش  را جزئی از برنامه ریزی جریان صهیونیستی و متحدان آن اعلام نمود . در این یادداشت آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَنْ یَقْتُلْ مُؤْمِنًا مُتَعَمِّدًا فَجَزَاؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِدًا فِیهَا وَغَضِبَ اللَّهُ عَلَیْهِ وَلَعَنَهُ وَأَعَدَّ لَهُ عَذَابًا عَظِیمًا

سوره نسا آیه ۹۳

حادثه تروریستی روز چهارشنبه چهارم آبان ۱۴۰۱ در حرم احمد بن موسی (ع) شیراز را به خانواده های داغدار و همه ملت عزیز ایران تسلیت عرض می نمایم. بدون شک این جنایت از سوی هر انسان آزاده و دینداری محکوم است و همانگونه که در رسانه ها نیز به آن اشاره شد گروهک تکفیری داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفته و این لکه ننگ بر دیگر جنایت های این گروهک تروریستی دست پروده صهیونیسم جهانی افزوده شد . همزمانی این واقعه با اغتشاشات صورت گرفته نشان از سواستفاده دشمنان کشور از هر گونه فرصتی است که وحدت و همبستگی کشور را هدف قرار داده است .

این حادثه کور تروریستی که در مکانی مذهبی و مقدس و در زمان اقامه نماز رخ داد باید درس عبرتی برای ملت ما باشد تا دشمنان خود را به خوبی بشناسند و بدانند که آنها به دنبال پیشرفت و آبادانی میهن اسلامی ما نیستند بلکه در کوچکترین فرصت بدست آمده جان و مال  و ناموس ما را به تاراج خواهند برد و  همان گونه که دیگر کشورهای اسلامی را دامن گیر جنگ و برادر کشی کردند کشور ما را دچار اختلافات قومیتی و مذهبی و فرهنگی خواهند کرد.

اکنون پس از یکماه اغتشاش در کشور شاهد از بین رفتن آرامش  و اعلام حضور داعش در کشور هستیم  که  این نشانه ای از برنامه ریزی همه جانبه جریان صهیونیستی و متحدان آن برای ایجاد ناامنی از طریق فعالیت گروهک های تروریستی  و کشتار مردم و تخریب و غارت اموال آنهاست ، هر چند این خیال باطل به واسطه حضور نیروهای اطلاعاتی و امنیتی و بصیرت مردم  هیچ گاه محقق نخواهد شد و ایران ما پایدارتر از گذشته مسیر ترقی و پیشرفت را طی خواهد کرد.

در پایان ضمن طلب مغفرت و آمرزش برای شهدای حادثه تروریستی حرم احمد این موسی(ع) از قوه قضائیه و دستگاه امنیتی درخواست دارم  با قلیل افرادی که قصد ایجاد ناامنی و تخریب اموال مردم و اموال عمومی دارند  برخورد جدی نموده و از هرگونه مسامحه و سهل گیری برای این افراد خودداری نمایند تا بار دیگر سایه آرامش عمومی بر کشور عزیز اسلامی ما گسترش یابد ان شا الله .

ابراهیم ابراهیمی امام جمعه اهل سنت کنار سیاه جزیره قشم و استاد حوزه و دانشگاه