طومار دانشجویان قشم درمحکومیت دیدار فائزه هاشمی با فرقه ضاله بهائیت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان قشم، با توجه به اقدام اخیر خانم فائزه هاشمی(دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ) در دیدار با اعضای فعال ،ضد انقلاب و محکوم فرقه ضاله و منحط بهائیت و سخنان هتاکانه و مملو از جسارت ایشان در اصرار بر عمل شنیع خود، مجموعه بسیج […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان قشم، با توجه به اقدام اخیر خانم فائزه هاشمی(دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ) در دیدار با اعضای فعال ،ضد انقلاب و محکوم فرقه ضاله و منحط بهائیت و سخنان هتاکانه و مملو از جسارت ایشان در اصرار بر عمل شنیع خود، مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان قشم با تهیه طوماری خطاب به حضرت آیت الله آملی لاریجانی، ریاست محترم قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران، ضمن ابراز تاسف و تالم از این عمل ضد دینی و ضد انقلابی و محکوم کردن این دیدار سیاه، با توجه به تأکیدات مراجع عظام تقلید مبنی بر پیگیری قضایی این موضوع، از قوه قضاییه درخواست نموده که باصلابت و جدیت با فائزه هاشمی برخورد کرده و هر چه سریع‌تر روند قانونی این مسئله پیگیری نماید.
لازم به ذکر است که این طومار به امضاء جمع کثیری از دانشجویان،اساتید دانشگاهی،روحانیت،فرهنگیان،کسبه و بازاریان و عموم مردم غیور و انقلابی شهرستان قشم رسیده است.
این طومار طی یک نامه رسمی از طریق ناحیه بسیج دانشجویی استان هرمزگان به دادگستری استان هرمزگان ارسال می گردد.

متن کامل این طومار به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

و الذین کفروا بعضهم اولیاء بعض و الا تفعلوه تکن فتنه فی الارض و فساد کبیر (سوره انفال /آیه ۷۳)

بهائیت با سازمان خود در ایران به جاسوسی برای اسرائیل یعنی بزرگترین دشمن مسلمانان در منطقه مشغول بوده و در اساس برای شکستن مذهب شیعه و روحانیت به وجود آمده است. امام خمینی (ره)
همه مومنین باید با حیله ها و مفاسد فرقه گمراه بهائیت مقابله نموده و از انحراف و پیوستن دیگران به آن جلوگیری کنند. امام خامنه ای(مدظله العالی)

خدمت حضرت آیت ا… آملی لاریجانی(دامت برکاته)
ریاست محترم قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم
با احترام، مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان قشم به نیابت از همه دانشجویان غیور و انقلابی شهرستان قشم ،همگام با سایر اقشار مسلمان ایران، مراجع تقلید، سیاسیون، اساتید دانشگاهی، نهادهای فرهنگی،اجتماعی و … در پی اقدام اخیر فائزه هاشمی(دختر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام) در دیدار و تایید رهبران فرقه منحرف و ضاله بهاییت موارد زیر را به استحضار می رساند:

فرقه بهائیت که شاخه‌ای از صهیونیسم به شمار می‌رود، طبق دستور، همه قوای خود را برای اجرای نقشه نابودی اندیشه‌های ملی و مذهبی در ایران به کار گرفت و برای این منظور مجریان خود را انتخاب کرد تا در بلندمدت آرمان های ملی و سنت های دینی را تخریب کنند.
سوال: آیا خانم فائزه هاشمی با حمایت این فرقه ظاله به دنبال تخریب آرمان های ملی و دینی ملت ایران است؟

مقام معظم رهبری با آگاهی کامل از موضع قران با حیله گران، در استفتائی می فرمایند؛«از هرگونه معاشرت با این فرقه ضالّه مضلّه(بهائیت)، اجتناب نمایید.»
سوال: آیا خانم فائزه هاشمی از سخنان و رهنمودهای ولی امر خود با خبر نیست؟

با توجه به اینکه فتوای تمامی مراجع در مورد بهائیت روشن و صریح است. بهائیت فرقه‌ای منحرف و در زمره شیعیان نمی‌گنجند و باید با این فرقه رفتاری مانند بیگانه داشت و یک فرقه منحرف سیاسی است که به‌طور کامل ساخته و پرداخته دست انگلستان است و از اسرائیل و سرزمین فلسطین اشغالی هدایت می‌شوند و رهبران‌شان جاسوس غرب هستند.

اقلیت بهاییان در فتنه ۸۸ حضور فعال داشتند. احتمالا فائزه هاشمی که از سران شعله گرفتن فتنه ۸۸ بودند و با بهاییان این چنین در ارتباط دوستانه هستند باعث پیوستن بهاییان به فتنه ی ۸۸ می باشد.

بهائیت یک فرقه قبیح و ضاله است، بیش از ۱۵۰ سال است که در سایه حمایت های انگلیس و دیگران خود را حفظ کرده و هر از گاهی افرادی را سپر می کنند که جو سازی هایی در مورد این فرقه ی فراموش شده انجام دهندو جرقه را روشن کنند
سوال: چرا باید این بار توسط دختر هاشمی رفسنجانی  این جرقه روشن شود ؟؟؟!!!!!

خانم فائزه هاشمی با بهره مندی از انتساب خود به خانواده ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام بارها اقداماتی خلاف مصالح نظام مقدس اسلامی ایران و بلکه اسلام عزیز انجام داده و فتنه گری و دفاع از جریانات ضد انقلاب را عملا به اثبات رسانده است .
سوال: آقای اکبر هاشمی رفسنجانی، وقتی شما در گوش فرزند مجرم، مفسد و محکوم خود می‌گویید به تو ظلم شده است، توقع دارید که ما باور کنیم شما مخالف رفتار دختران هستید؟

لذا با توجه به اقدام اخیر خانم فائزه هاشمی در دیدار با اعضای فعال ، ضد انقلاب و محکوم فرقه ضاله و منحط بهائیت و سخنان هتاکانه و مملو از جسارت ایشان در اصرار بر عمل شنیع خود که از آن جز خیانت و سرسپردگی استکبار استشمام نمیشود، ضمن ابراز تاسف و تالم از این عمل ضد دینی و ضد انقلابی و محکوم کردن این دیدار سیاه، انتظار داریم با توجه به تأکیدات مراجع عظام تقلید مبنی بر پیگیری قضایی این موضوع، قوه قضاییه باصلابت و جدیت با فائزه هاشمی برخورد کرده و هر چه سریع‌تر روند قانونی این مسئله پیگیری شود.
بدیهی است امت حزب الله در صورت مشاهده ی عدم برخورد مناسب با نامبرده ، بر اساس بند ” م ” وصیت نامه الهی سیاسی امام (ره) بصورت خود جوش و انقلابی برخوردی سخت و شدید با ایشان خواهد نمود.

والعاقبه للمتقین
بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان قشم
آحاد مردم غیور و انقلابی شهرستان قشم