طوفان اخیر۴۰۰ میلیون تومان به دیوار ساحلی جزیره هرمز خسارت وارد کرد

معاون خدمات شهری شهرداری هرمز گفت: طوفان شب گذشته در هرمز موجب تخریب دیوار ساحلی و سرازیر شدن آب دریا به بلوار ساحلی و وارد شدن خسارت ۴۰۰ میلیون تومانی به تاسیسات شهری شده است. ادهم احمدی در مورد خسارتهای وارده به تاسیسات شهری عنوان کرد: به علت شدت گرفتن امواج دریا به تاسیسات زیر […]

معاون خدمات شهری شهرداری هرمز گفت: طوفان شب گذشته در هرمز موجب تخریب دیوار ساحلی و سرازیر شدن آب دریا به بلوار ساحلی و وارد شدن خسارت ۴۰۰ میلیون تومانی به تاسیسات شهری شده است.

ادهم احمدی در مورد خسارتهای وارده به تاسیسات شهری عنوان کرد: به علت شدت گرفتن امواج دریا به تاسیسات زیر بنای شهری نیز خسارت جدی وارد شد که با کارشناسی، کارشناسان دفتر فنی این شهرداری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان به دیوار حفاظتی و آسفالت بلوار خسارت وارد شده است.

وی بیان کرد: این دیوار ساحلی به تازگی احداث شده بود که با طغیان کردن آب دریا در مد کامل همراه با طوفانی دیواره حفاظتی شهر هرمز را تخریب کرده است.

معاون خدمات شهری شهرداری هرمز گفت: چنان شدت امواج زیاد بود که موجب وارد شدرت به خیابانها و از بین بردن آسفالت و جداول این بلوار شده است. کارشناسان دفتر فنی شهرداری در حال بررسی این موضوع هستند.

وی گفت: با توجه به طوفانی بودن دریا ستاد بحران شهرداری در شهرداری مستقر هستند که بتوانند برای جلوگیری از نفوذ آب به خیابانها و جاری شدن آب به منازل شهروندان چاره اندیشی کنند.

احمدی گفت: بعد از طوفانی که در سال ۶۰ در جزیره هرمز به وقع پیوست و جان ۴۵۰ نفر از صیادان این جزیره را گرفت این طوفان بی سابقه بوده است.

منبع : هرمزنا