صعود دراماتیک تراکتورسازی به فینال در بازی تماشایی

تراکتورسازی با شکست ذوب آهن به فینال جام حذفی ایران راه پیدا کرد تا بالاخره سبزهای ذوب آهن دست از سر این جام شگفتی ساز بردارند. به گزارش تابناک ورزشی، تیم های ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز در چهارچوب مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال ایران از ساعت ۱۴:۳۰ امروز در ورزشگاه […]

تراکتورسازی با شکست ذوب آهن به فینال جام حذفی ایران راه پیدا کرد تا بالاخره سبزهای ذوب آهن دست از سر این جام شگفتی ساز بردارند.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم های ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز در چهارچوب مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال ایران از ساعت ۱۴:۳۰ امروز در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار عجیب و بسیار پر فراز و نشیب در پایان ۱۲۰ دقیقه با برتری ۳بر۲ شاگردان امیر قلعه نویی خاتمه پیدا کرد و آنها راهی دیدار پایانی شدند.

گل اول این دیدار در دقیقه ۴۴ از شوت از راه دور برای تیم ذوب آهن توسط احسان پهلوان زده شداما به رغم فرصت های فراوان مسابقه برای هر دو تیم ، در دقیقه ۸۹ فرزاد حاتمی روی ارسال محمد ایرانپوریان با یک ضربه سر محکم کار را به تساوی کشاند تا بازی به وقت اضافه کشیده شود و او ناجی تراکتور و قلعه نویی لقب گیرد.

صعود دراماتیک تراکتورسازی به فینال در بازی تماشایی

در اوقات تلف شده و در دقیقه ۹۲ محمد ابراهیمی روی یک حرکت انفرادی گل دوم و پیروزی بخش تراکتور را وارد دروازه محمدرشید مظاهری کرد تا خیلی ها شانس پیروزی و صغود تراکتور را قطعی فرض کنند اما این پایان کار نبود و بنگستون در دقیقه ۱۱۹ از روی نقطه پنالتی که روی ارسال کرنر توسط زرگر اعلام شد، بازی را به تساوی کشاند و این بار همه خود را مهیای ضربات پنالتی کردند.

ولی در یک اتفاق جالب و باور نکردنی محمد نوری در دقیقه ۱۲۳ با یک شوت والی از پشت محوطه جریمه که به گوشه دروازه ذوبی ها رفت، تراکتورسازی را ۳بر۲ پیش انداخت تا این تیم محبوب به سختی هر چه تمام تر به فینال جام حذفی برسد. 

مرتضی تبریزی از ذوب آهن در دقیقه ۷۰ و کرار جاسم از تراکتورسازی در دقیقه ۱۱۱ از سوی حسین زرگر با کارت قرمز جریمه شدند و از زمین بیرون رفتند.