صدور مجوز تأسیس ۱۴۳طرح‌ صنعتی درهرمزگان/اشتغال‌زایی ۵۲۰۰نفری

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، خلیل قاسمی بیان داشت: میزان سرمایه‌گذاری در این واحدها بیش از صد و ۱۲ هزار میلیارد ریال است و تعداد طرح‌ها، نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶ درصد افزایش داشته است. مدیرکل صنعت، معدن و تجارت هرمزگان تصریح کرد: میزان جذب سرمایه‌گذاری […]

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، خلیل قاسمی بیان داشت: میزان سرمایه‌گذاری در این واحدها بیش از صد و ۱۲ هزار میلیارد ریال است و تعداد طرح‌ها، نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت هرمزگان تصریح کرد: میزان جذب سرمایه‌گذاری در این مدت ۳۸ درصد و اشتغال‌زایی ۶۰ درصد افزایش داشته است.

وی اظهارداشت: شهرستان بندرعباس از میزان مجوزهای صادره در ۸ ماه امسال ۴۹ درصد و در اشتغال ۴۶ درصد را به‌خصوص اختصاص داده است.

قاسمی خاطرنشان کرد: با زیرساخت‌های مناسب در این شهرستان بیشترین سرمایه‌گذاری در مرکز استان صورت گرفته است.

وی با اشاره به گروه‌های کالایی سرمایه‌گذاری استان، عنوان کرد: در مجوزهای صادرشده، رتبه اول سرمایه‌گذاری استان به گروه کالایی و فرآورده‌های حاصل از نفت است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در پایان گفت: این گروه با سهم ۹۰ درصدی از میزان سرمایه‌گذاری و سهم ۳۰ درصدی از پیش‌بینی اشتغال‌زایی، گروه نخست سرمایه‌گذاری استان است.