صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در قشم برگزار شد

در اولین روز هفته نیروی انتظامی آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در جزیره قشم در محل فرماندهی انتظامی شهرستان قشم برگزار شد. به گزارش هرمزآنلاین به نقل از ایرنا در این آیین که روز شنبه با حضور رییس هیات مدیره ومدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، ائمه جمعه شیعه و اهل سنت، فرماندار و جمعی […]

در اولین روز هفته نیروی انتظامی آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در جزیره قشم در محل فرماندهی انتظامی شهرستان قشم برگزار شد.

به گزارش هرمزآنلاین به نقل از ایرنا در این آیین که روز شنبه با حضور رییس هیات مدیره ومدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، ائمه جمعه شیعه و اهل سنت، فرماندار و جمعی از مقامات محلی برگزار شد، بعد از سان دیدن این مقامات از محل جایگاه ، فرمانده انتظامی شهرستان قشم طی سخنانی پلیس را مبنای انسجام مردم در جامعه دانست و گفت: پلیس با اجرای قوانین به ثبات حکومت و استمرار نظم و امنیت در جامعه کمک می کند.
سرهنگ محمد بوستانی نیل به هرگونه توسعه را در جامعه بدون تامین امنیت غیرممکن خواند و افزود: در شهرستان قشم با تلاش های ماموران انتظامی ضریب امنیت افزایش یافته و مردم ومسئولان شهرستان به انحای مختلف رضایتمندی خود را از عملکرد فرماندهی انتظامی قشم اعلام کرده اند.
براساس این گزارش اجرای سناریو دستگیری دونفر سارق زورگیر، سخنرانی مدیرعامل منطقه آزاد، امام جمعه و فرماندار قشم، اهدا لوح تقدیر به پرسنل برگزیده واحدهای مختلف فرماندهی انتظامی شهرستان قشم ومصاحبه مطبوعاتی فرمانده انتظامی شهرستان از دیگر برنامه های اولین روز هفته نیروی انتظامی در این شهرستان بود