شهیدان رجایی و باهنر اسوه‌های خدمت‌رسانی به مردم هستند

امام جمعه هرمز در دیدار با بخشدار و جمعی از مسئولان به مناسبت هفته دولت ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت : اگرچه شهادت این شهیدان بزرگوار ناراحت کننده بود ولی سبب شد تا ریشه‌های این انقلاب تثبیت شود. وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر الگو و اسوه‌های فرهیخته خدمت‌رسانی به مردم در تاریخ انقلاب ما […]

امام جمعه هرمز در دیدار با بخشدار و جمعی از مسئولان به مناسبت هفته دولت ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت : اگرچه شهادت این شهیدان بزرگوار ناراحت کننده بود ولی سبب شد تا ریشه‌های این انقلاب تثبیت شود.

وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر الگو و اسوه‌های فرهیخته خدمت‌رسانی به مردم در تاریخ انقلاب ما شناخته می‌شود

حجت الاسلام مناقبیان با بیان اینکه هفته دولت مناسبت بسیار زیبایی است که پیوند دولت با مردم را صیغل می‎دهد، ادامه داد: دولتمردان در این هفته فرصت مناسبی دارند تا مردم را با عملکرد خویش آشنا کنند آشنایی مردم با موقعیتی که کجا بوده‎اند، کجا هستند و در چشم‌انداز آینده به کجاها خواهند رسید.

وی با اشاره به نقش مهم رهبر معظم انقلاب در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب امروز ایران به عنوان کشور تاثیرگذار در معادلات دنیا مطرح است و در تمام معادلات نقش ویژه دارد.
امام جمعه هرمز خطاب به مسئولان بخش هرمز افزود شما امروز در سنگری حضور دارید که این جایگاه و سنگر از ارزش و جایگاه برجسته ای برخوردار است زیرا خدمت کردن به مردم مورد توجه اسلام و شریعت می باشد و شما مسئولین باید این فرصت خدمت کردن به مردم را مایه افتخار و عزت برای خود بدانید.

حجت الاسلام مناقبیان در ادامه خاطر نشان کرد خدمت صادقانه و بدون منت شما مسئولین باعث محکمتر شدن پیوند بین مردم و حکومت و رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود و هر چقدرخدمات شما شایسته تر باشد این پیوند بیشتر تقویت شده و آسیب پذیری کشورمان در مقابل تهدیدات کمتر خواهد بود.
امام جمعه هرمز در پایان ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و تلاش های مسئولین هرمز جهت خدمت رسانی به مردم ولایتمدار و انقلابی هرمز افزود: وحدت و همدلی بین شما مسئولین جهت پیشرفت و توسعه هرمز در همه زمینه ها لازم و ضروری می باشد.

اختصاص یک میلیاردو ۳۵۰میلیون تومان به پروژه های نیمه تمام جزیره هرمز

در ابتدای این دیدار فریدون دریانورد بخشدار هرمز ضمن تبریک هفته دولت، گزارشی از خدمات ارائه شده توسط دولت در بخش هرمز ارائه کرد و افزود با همت مسئولین و همکاری مردم فهیم جزیره هرمز امروز شاهد پیشرفت های خوبی در منطقه هستیم و مسئولین همواره تخصص را در کنار ولایتمدار و ولایتپذیری مدنظر داشته باشند و تخصص و تعهد لازمه کار هر مسئولی می باشد.

بخشدارهرمز اظهار کرد: برای اتمام پروژه های نیمه تمام هرمز مبلغ یک میلیارد و ۳۵میلیون تومان اختصاص داده شده است .

وی گفت: این اعتبارات در چند حوزه شامل شهرداری، آموزش و پرورش، بهزیستی، کانون فرهنگی، آب و برق لارک، محیط زیست و برای توسعه کشاورزی در این جزیره تخصیص داده شده است.

بخشدار هرمزدر ادامه با گرامیداشت هفته دولت گفت: هیچ فردی خاطره شهادت دولت‌مردان نظام مقدس جمهوری اسلامی در سال ۶۰ را فراموش نمی‌کند.

دریانورد با اشاره به اقدام به ترور شخصیت‌های کشور توسط منافقان و تروریست‌ها اظهار داشت: در آن روزها منافقین با دلهره دست به ترور شخصیت‌های کشوری و لشکری می‌زدند و این موضوع نیز یکی از واقعیت‏‌های تلخ تاریخ است.

وی ادامه داد: با هدایت‎ها و دستورات امام راحل و مقام معظم رهبری توانستیم، از این زمان‎های حساس عبور کنیم و در شرایط کنونی قرار گیریم.

بخشدار هرمز با برشمردن اهمیت کار جهادی بر لزوم توجه مدیران برای خدمت به مردم و تلاش برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری تاکید کرد.
در پایان روسای ادارات گزارشاتی از عملکرد دستگاه مطبوع خود ارائه نمودند.