شهیدان رجایـی و باهـنر الگوهـای ماندگـار انقلاب اسلامی هستند

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم از محمد علی رجایی رئیس جمهور شهید و محمد جواد باهنر نخست وزیر شهید به عنوان الگوهای ماندگار انقلاب اسلامی نام برد. دکتر علی اکبر شعبانی فرد در پیام خود به مناسبت آغاز هفته دولت (دوم تا هشتم شهریورماه) از ادامه راه شهیدان دولت به عنوان نیاز اساسی حرکت در […]

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم از محمد علی رجایی رئیس جمهور شهید و محمد جواد باهنر نخست وزیر شهید به عنوان الگوهای ماندگار انقلاب اسلامی نام برد.
دکتر علی اکبر شعبانی فرد در پیام خود به مناسبت آغاز هفته دولت (دوم تا هشتم شهریورماه) از ادامه راه شهیدان دولت به عنوان نیاز اساسی حرکت در مسیر خط امام (ره) و مقام عظمای ولایت در نظام اسلامی یاد کرده است.
متن پیام دکتر شعبانی فرد بشرح ذیل است :
بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت و جانفشانی در راه حق و عدالت، واژه ارزشمندی است که نصیب افراد خاص و مورد توجه درگاه حق تعالی قرار می گیرد و شهیدان محمد علی رجایی و محمد جواد باهنر با کارنامه درخشان دوران مبارزات و دوران خدمت خود در نظام جمهوری اسلامی ایران از جمله این خواص بودند.
هفته دولت فرصت مناسبی است که دولتمردان گزارش خدمات خود به مردم را ارائه بدهند و مردم نیز از زحمات دولتمردان قدردانی کنند. هفته دولت، نمادی از وحدت مردم و دولت است و این، از افتخارات انقلاب اسلامی است.
یکی از انتظارات بجای مردم از دولت و نظام اسلامی، ایجاد سیستم اقتصادی سالم است که سرمایه ها را به گونه صحیح به کار گیرد و پایه های اقتصادی استوار را بنا نهد. برای برپایی سیستم اقتصادی سالم و پایدار نیاز به تلاش عمومی و به کارگیری تمام توان های بالقوه جامعه است. دولت با بسیج نیروهای متخصص و با تجربه می تواند بر این مشکل فایق آید. و مقام معظم رهبری نیز بر همین اساس و تاکید بر جایگاه مردم فرموده اند : “هیچ دولتی بدون کمک و همیاری مردم نمی تواند موفق شود” و حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نیز خدمت به مردم را یکی از مهمترین وظایف دولتمردان برشمرده اند و فرموده اند : “کسانی که واقعاً دلشان برای اسلام می تپد و برای کشورشان، متوجه این باشند که پست، میزان نیست، مقام میزان نیست ، این مقام ها تمام می شود آنی که هست خدمت است”.
اکنون دولت تدبیر و امید و کارگزاران دولت یازدهم نیز با الهام از راه شهیدان و پیروی از خط ولایت در شرایط کنونی کمر همت را برای کار و تلاش مضاعف با هدف خدمت به مردم و برافراشته کردن نام ایران اسلامی در جهان بکار گرفته اند.
اینجانب با گرامیداشت هفته دولت ، برای خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیق روزافزون و برای ملت بزرگ ایران سربلندی در تمامی عرصه های جهانی را آرزو می کنم.


علی اکبر شعبانی فرد
سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم