شهرستان قشم ۷ سانتی مترمکان سرپوشیده ورزشی دارند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم گفت: شهروندان شهرستان قشم در مجموع فضاهای سرپوشیده تنها ۷ سانتی متر سرانه ورزشی دارند به گزارش پایگاه خبری قشم آزاد؛ محمدمهدی جهانبخش رئیس اداره ورزش و جوانان قشم دردیداربافرماندارقشم درمحل سالن فرمانداری این شهرستان گفت: ۷ سانتی متر مکان سرپوشیده ی ورزشی برای این شهرستان کم بوده […]

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم گفت: شهروندان شهرستان قشم در مجموع فضاهای سرپوشیده تنها ۷ سانتی متر سرانه ورزشی دارند

به گزارش پایگاه خبری قشم آزاد؛ محمدمهدی جهانبخش رئیس اداره ورزش و جوانان قشم دردیداربافرماندارقشم درمحل سالن فرمانداری این شهرستان گفت: ۷ سانتی متر مکان سرپوشیده ی ورزشی برای این شهرستان کم بوده واین کمبود استعدادهای جوانان این شهرستان را ازبین می برد .

جهانبخش باتاکید برکمبود مکان های سرپوشیده در قشم گفت:تنها سالن بانوان قشم درحال فروش است که این سرانه را از۷ سانتی مترکمترمی کند

وی با تاکید بر اینکه موضوع ورزش فقط قهرمانی و یا الزاما حضور در مراحل بالا نیست، گفت: هر یک از رشته های ورزشی در جای خود مورد توجه هستند و متناسب با شرایطی که دارند برای آنها برنامه ریزی می شود.

جهانبخش اظهار داشت: با توجه به شرایط مساعد آب و هوایی در نیم‌سال دوم در جزیره قشم برنامه‌ریزی‌های بسیار خوبی برای برگزاری امور مختلف ورزشی از قبیل مسابقات قهرمانی استان و کشوری و برگزاری همایش‌های ورزشی از قبیل ماهیگیری، پیاده‌روی و پرواز بادبادک‌ها به صورت خانوادگی صورت گرفته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان قشم افزود: ما ورزش را در جهت سلامت روحی و جسمانی جامعه می شناسیم و هر یک از رشته ها می توانند دارای جاذبه برای تعدادی از افراد جامعه باشند.

جهانبخش اظهار داشت: همزمانی این هفته با دهه امامت و مزین بودن آن به نام امام علی (ع) نیز در نوع خود حاوی پیام‌هایی از جمله جوانمردی و اخلاق در ورزش است.

رئیس اداره ورزش و جوانان قشم درپایان تصریح کرد: در هفته ورزش و جوانان  برنامه  متنوع و فعالیت فرهنگی و ورزشی با همکاری سایر دستگاه های اجرایی و هیات ها در برگزار می شود .