شناسایی فعالان قرآنی در اولویت کاری انجمن قرآنی قشم قرار گیرد

طی جلسه هیئت مدیره انجمن قرآن و عترت شهرستان قشم در مسجد صاحب‌الزمان(عج) این شهرستان، بر اولویت کاری این انجمن در شناسایی فعالان و تشکل‌های قرآنی تأکید شد. به گزارش خبرنگار هرمز آنلاین، عبدالرسول واحدی، خزانه‌دار انجمن قرآن و عترت شهرستان قشم در این جلسه بیان کرد: انجمن قرآن و عترت شهرستان قشم باید در […]

طی جلسه هیئت مدیره انجمن قرآن و عترت شهرستان قشم در مسجد صاحب‌الزمان(عج) این شهرستان، بر اولویت کاری این انجمن در شناسایی فعالان و تشکل‌های قرآنی تأکید شد.

به گزارش خبرنگار هرمز آنلاین، عبدالرسول واحدی، خزانه‌دار انجمن قرآن و عترت شهرستان قشم در این جلسه بیان کرد: انجمن قرآن و عترت شهرستان قشم باید در راستایی تقویت فعالیت‌های قرانی حرکت کند و در آغاز باید مسئولیت‌های اعضا در جلسه مشخص شود.

در ادامه، محمود قناعت‌پیشه، عضو اصلی انجمن قرآن و عترت قشم خاطرنشان کرد: انجمن قرآنی باید با برنامه‌ریزی در کارها فعالیت خود را شروع کند.

همچنین، اسماعیل بهنیا، نائب‌رئیس انجمن قرآن و عترت قشم نیز در ادامه این جلسه طی سخنانی بیان کرد: فعالیت‌های قرآنی باید مردمی باشد و حضور مردم باعث تداوم آن می‌شود و این خدمات باید در بین مردم صورت پذیرد.

در ادامه جلسه، حسین سعادتمند، بازرس انجمن قرآن و عترت شهرستان قشم اظهار کرد: استفاده از ظرفیت‌های شهرستان می‌تواند در پیشبرد اهداف قرانی کمک کند.

علی سعیدی، عضو اصلی انجمن قرآن و عترت قشم نیز در ادامه افزود: انجمن باید در دو بعد قرآن و عترت حرکت کند و تقویت مراکز و تشکل‌های قرآنی در اولویت کاری انجمن قرار گیرد.

عباس بازماندگان، رئیس انجمن قرآن و عترت قشم نیز گفت: ساماندهی و شناسایی فعالان قرآنی در شهرستان و برنامه‌ریزی بلندمدت از اهداف انجمن است و باید در مدت زمان‌بندی شده بتوانیم برنامه‌ریزی مناسبی را برای تقویت فرهنگ غنی اسلامی و قرآنی در شهرستان داشته باشیم.

وی در ادامه سخنان خود در این زمینه ببان کرد: تبلیغات میدانی دینی یکی از راهکارهای کوتاه‌مدت برای آشنایی نسل جوان است که باید در شهر اتفاق بیفتد.

بازماندگان در ادامه اظهار کرد: ارتباط با فعالان قرآنی شهرستان و شناسایی آن‌ها از اهداف مهم انجمن است که باید برای ساماندهی و برنامه‌ریزی انجام پذیرد.

یادآور می‌شود، در این جلسه، عباس بازماندگان به عنوان رئیس، اسماعیل بهنیا نائب‌رئیس، عبدالرسول واحدی خزانه‌دار، محمود قناعت‌پیشه و علی سعیدی عضو اصلی انجمن و حسین سعادتمند به عنوان بازرس انجمن قرآن و عترت شهرستان قشم معرفی شدند.