شناخت اسلام راه حل مشکلات فرهنگی جامعه است.

یک روانشناس گفت : آشنایی مردم با معارف و دستورات اسلام ناب محمدی (ص) راه حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی جامعه است . خانم عباس زاده، مدیر مهد قرآن مبین قشم در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی الضحی ، اظهار کرد:سال جدید به فرموده مقام معظم رهبری سال فرهنگ است و اصل و اساس زندگی […]

یک روانشناس گفت : آشنایی مردم با معارف و دستورات اسلام ناب محمدی (ص) راه حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی جامعه است .
خانم عباس زاده، مدیر مهد قرآن مبین قشم در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی الضحی ، اظهار کرد:سال جدید به فرموده مقام معظم رهبری سال فرهنگ است و اصل و اساس زندگی بشری در نظام هستی تمسک به دستورات الهی است.

این روانشناس افزود : اگر جامعه ما به سمتی هدایت شود که با دستورات و تعالیم اسلام آشنا شود دغدغه های زندگی و اجتماعی به شدت کاهش می یابد.

وی افزود : جامعه امروز ما نیازمند شناخت واقعی دین مبین اسلام است و وظیفه بزرگان و علمای دین در زمان امروز بسیار سخت است.

این روانشناس افزود : دغدغه ها و مشکلات زندگی روزمره شناخت مردم را نسبت به تعالیم و دستورات اسلام کمرنگ نموده است و ترویج صحیح معارف اسلامی می تواند گره گشایی شبیخون فرهنگی باشد.

عباس زاد بیان داشت : فرهنگ ، آداب و سنن انسان یک مقوله فطری است و فطرت انسان خداجو می باشد و تمسک به تعالیم اسلام می تواند مشکلات جامعه را حل کند.

وی اظهار داشت : ترویج فرهنگ باید از خانواده ها شروع شود و توجه ویژه مردم و مسئولان به خانواده و تربیت صحیح فرزندان در راستای دستورات اسلام این امر  را محقق خواهد نمود.

مدیر مهد مبین قشم افزود : اگر بخواهیم جامعه ما از ابتذال و تباهی نجات یابد باید کودکان امروز را دریابیم و با تربیت صحیح قرآنی آنها را ، برای آینده بهتر پرورش دهیم.