شکست در جنگ غزه اسرائیل را روسیاه کرد

نماینده ولی فقیه در ناوتیپ ۱۱۲ ذوالفقار : هیچ کس فکر نمی کرد در این عصر افرادی مانند هند جگر خوار پیدا شود و جنایاتی را که حیوانات هم انجام نمی دهند مرتکب شوند. حجت الاسلام پولادی در خطبه های نماز جمعه این هفته قشم گفت : اگر آن روز بت پرستان و مشرکان جنایاتی […]

نماینده ولی فقیه در ناوتیپ ۱۱۲ ذوالفقار : هیچ کس فکر نمی کرد در این عصر افرادی مانند هند جگر خوار پیدا شود و جنایاتی را که حیوانات هم انجام نمی دهند مرتکب شوند.

حجت الاسلام پولادی در خطبه های نماز جمعه این هفته قشم گفت : اگر آن روز بت پرستان و مشرکان جنایاتی را انجام می دادند امروز افرادی جاهل و نفهمی  در زیر پرچم توحید  و به نام پیامبر اسلام ، مسلمان را به خاک وخون می کشند.

وی افزود : اکنون بحث اول در غرب آسیا  تحولات سوریه ، لبنان ، عراق و غزه است که این  موضوع در ارتباط مستقیم با صهیونیزم و سربازان پیاده نظام آنها یعنی نیروهای تکفیری است .

امام جمعه موقت قشم با اشاره به اقدامات اخیر اسرائیل در جنگ ۳۰ روزه غزه اظهار داشت : اسرائیل به دنبال تصرف غزه و از بین بردن قدرت مقاومت در منطقه بود امام امروز هنوز تونل‌های نیروهای فلسطینی  در جای خود باقی هستند و به گقته اسرائیل حماس و دیگر گروه‌های مقاومت هزاران موشک در اختیار دارند و اسرائیل به هیچ یک از اهداف خود در این جنگ دست نیافته است.

وی سخنان  مقام معظم رهبری را در خصوص جنگ غزه تعیین کننده دانست و عنوان کرد : امروز نقش ولی امر مسلمین بر همگان مشخص شد و آنکه رسوا شد اسرائیل و حامیان او بود و روسفیدی برای رهبر ایران و محور مقاومت اسلامی در منطقه باقی ماند.

حجت الاسلام پولادی با انتقاد از سکوت مردم عربستان در برابر جنایات اسرائیل گفت : در حالی که غیر مسلمانان در کشورهای غربی برای دفاع از مردم فلسطین در برابر دولتهای خود ایستاده اند ، جهالت و نادانی مردم عربستان باعث شده تا همچون حکام وهابی خود در برابر خونهای ریخته شده کودکان فلسطین هم داستان شوند.

خطیب نماز جمعه قشم خاطر نشان کرد : پس از آنکه اسرائیل در جنگ غزه شکست خورد غرب به دنبال پایان دادن به آتش افروزی افتاده است و این در حالی است که در بیست روز نخست سازمان ملل و کشور های غربی در این باره سکوت کرده بودند و این نشانه ای بر ناکارآمدی سازمان ملل در جهان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر ا ز سازمان منطقه آزاد قشم در برگزاری نمایشگاه و جشنواره قرآنی قشم گفت : کیفیت و استقبال مردم از این نمایشگاه بهتر از سالهای قبل بود و این حرکت باید در سالهای آینده هم ادامه یابد و خصوصا برای کودکان و نوجوانان برنامه های متنوعی برای آشنایی آنها با قرآن  برگزار گردد .