شروع پروژه آسفالت بلوار حافظ شهرک سیستان با ۸ میلیارد تومان اعتبار

سرپرست معاونت فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: پروژه آسفالت بلوار میدان حافظ تا شهرک سیستان در شهر قشم با ۸۰ میلیارد ریال اعتبار این سازمان آغاز شده است. مهندس محسن فروزانفر با بیان این مطلب افزود: پروژه آسفالت بلوار حافظ – شهرک سیستان قشم به طول ۲ کیلومتر تا پایان تیر ماه […]

سرپرست معاونت فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: پروژه آسفالت بلوار میدان حافظ تا شهرک سیستان در شهر قشم با ۸۰ میلیارد ریال اعتبار این سازمان آغاز شده است.

مهندس محسن فروزانفر با بیان این مطلب افزود: پروژه آسفالت بلوار حافظ – شهرک سیستان قشم به طول ۲ کیلومتر تا پایان تیر ماه سال جاری به پایان می رسد.

وی ادامه داد: با پایان یافتن این پروژه، تردد در بلوار یاد شده حدفاصل میدان حافظ تا شهرک سیستان به صورت روان و با کاهش صدمات خودرویی انجام خواهد شد.
به گفته سرپرست معاونت فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم، فاز اول این پروژه شامل زیر سازی، جدول گذاری و احداث پنج دهانه پل که از اواسط سال ۹۰ آغاز شده بود، در بهار ۹۳ به اتمام رسید.
بنا به این گزارش، عملیات آسفالت مسیر بلوار حافظ – شهرک سیستان در شهر قشم آغاز شده  و تا پایان تیر ماه سال جاری نیز به اتمام می رسد.